TripAdvisor
Leuven
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker, maar te lange wachttijden”
Beoordeling van Trente

Trente
Geclassificeerd als nr. 53 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Op een donderdagavond gaan eten. Mooi restaurant in gezellige wandelstraat. Maar 7 personen in totaal aanwezig. Eerst 20 min gewacht op de hapjes, terwijl de Champagne er al was. Dit is te lang, want je glas is dan bijna leeg. Ook min is er een 4-gangenmenu op donderdag en geen 3. Tussen voor-en hoofdgerecht 45 min gewacht. Onze honger was toen eigenlijk over. Mijn stuk vlees was ook taai. Wel zeer lekker dessert. Ook goede voorgerechten en hapjes.

Datum van bezoek: september 2019

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gedineerd
Top service
Wij komen terug

Chef heeft zijn vast concept aangepast aan onze behoeften.

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier eerder toevallig terechtgekomen, maar wat een verrassing. Zeer lekker gegeten met aparte combinaties van ingredienten. Een adresje om terug naar toe te komen.

Datum van bezoek: maart 2019
5 april 2019 beoordeeld

Om een of andere nooit bij Trente gaan dineren. Uiteindelijk was het dan zover. De keuken is met gemak top 5, top 10 in de Groot-Leuvense regio. De smaken zijn goed uitgebalanceerd, de kwaliteit over de verschillende gangen blijft consistent en gehandhaafd. Degelijke uitleg over de passende wijnen. Heb hier een aantal zeer interessante smaken en combinaties geproefd, een aantal leuke ingrediënten wisten mij ook te verrassen. Goede bediening. Tot zover de verwachtingen allemaal ingelost. Werkpunten vind ik echter het interieur (leuk maar kon beter, zeker qua afwerking) en de hygiëne in de toiletten (hier wordt duidelijk niet goed gepoetst). Desalniettemin de maximum score.

Datum van bezoek: april 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Een sober restaurant wat lijkt alsof het nog niet af is , geen gezellige inrichting , eten was goed maar voor 39€ lunch mager en heel kleine porties. 13€ voor een glaasje Champagne vind ik in dit restaurant te veel. Zou hier niet meer naar terug gaan wat voor mij genoeg zegt . De toilet was ondermaats

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Trente bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Trente geweest? Deel je ervaringen!