“Mooie eetzaal, vriendelijke bediening”
Beoordeling van Restaurant D'Artagnan

Restaurant D'Artagnan
Geclassificeerd als nr. 98 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans
14 september 2019 beoordeeld

Restaurant in Leuven met parking erbij, zeer praktisch voor in een stad waar de auto bijna geband wordt. Vriendelijke uitbaters. De lunch was correct.

Datum van bezoek: september 2019

12 juli 2019 beoordeeld

Ik heb in dit restaurant een voordracht gegeven, gesponsord door een firma, voor 20 jonge collega's. Jammer genoeg was ik mijn oplader voor mijn computer vergeten en bleek de presentatie niet te werken op iPad. De gastheer stelde zelf voor zijn computer te gebruiken en dat werkte perfect. Middenweg de presentatie werd het voorgerecht opgediend, waarna mijn prompt toegeroepen werd: stoppen nu en nu gaan we eten; aanvankelijk zag ik dit nog als een grap hoewel ik dit nog nooit meegemaakt heb. Na de verdere presentatie en het eten snauwde de gastheer mij plots erg onbeschoft toe, voor mijn vertrek: dit is de laatste keer dat ik uw problemen oplos (ik druk dit nog zacht uit)... ik wist niet wat ik hoorde... hij had mij zelf zijn computer aangeboden, en is dit zo'n majeur probleem? Toen ik hem antwoordde dat het beneden alle peil is klanten zo aan te spreken, kreeg ik als antwoord: u bent geen klant, maar teert op kosten van firma's. Dit is ongelooflijk not done; toen hij me later zelfs de uitgang tot zijn parking versperde door de poort te sluiten omdat ik zei dat ik nooit meer terug zou komen, vond ik het welletjes geweest, vandaar mijn post. Dit heb ik nog nooit meegemaakt; het feit dat er achteraf tal van excuses naar de resterende mensen van de firma kwamen maakte het in onze ogen enkel nog maar erger; Jammer, want het eten was echt goed. Verontschuldigingen hadden op zijn plaats geweest.

Datum van bezoek: juli 2019
11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is nogal aan de donkere kant. Veel plaats rondom de tafels is wel ok. Personeel is ok. Het eten, enkel 1 menu beschikbaar, was vrij zwaar maar lekker. Toch wel prijzig. Privéparking op voorhand te reserveren. De kans dat wij terugkeren is vrij klein.

Datum van bezoek: februari 2019
6 mei 2018 beoordeeld

Hier ben ik al enkele keren geweest en het was een meevaller. Vriendelijk onthaal en vlotte bediening. We hadden de Menu d'Artagnan met 5 gangen en aangepaste wijnen genomen. Prijs € 78 + € 30 voor de wijn. De Patte Noir parelhoender Rivierkreeft, morieljes, asperges, ratte als hoofdgerecht is om U van te zeggen. De setting is ook een meevaller. Deze menu is een echte smaaksensatie. Dit restaurant evolueert met de tijd en ieder bezoek is een waar genot.

Datum van bezoek: mei 2018
11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een grote groep, een 20 tal personen en een internationaal gezelschap. We hadden op voorhand voor een menu gekozen. D’Artagnan is een mooi restaurant in een oud statig herenhuis. We werden snel en efficient bediend. Het eten was lekker maar mocht wat warmer opgediend worden. Meestal was het lauwtjes als het aan tafel werd opgediend.
Als zakendiner voor zo’n grote groep was dit prima.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Restaurant D'Artagnan bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Restaurant D'Artagnan geweest? Deel je ervaringen!