“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Al Parma Leuven

Al Parma Leuven
Geclassificeerd als nr. 111 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Het Italiaans restaurant Al Parma is al lang een gevestigde waarde in Leuven.
Aan de basis hiervan liggen zijn kwaliteitsgerechten, het charmant onthaal en het bijzonder mooi en gezellig interieur. U kan er genieten van lekkere Italiaanse keuken. Als je het restaurant binnenkomt, straalt alles kwaliteit uit. Het interieur en de gerechten. Je wordt er ook onmiddellijk met de typische Italiaanse charme onthaald. Alle gerechten worden huisbereid en uitsluitend met dagverse producten.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van mijn vader hier gaan eten, en de meest geweldige geflambeerde steak gegeten. Ook de kaaskroketten en het toetje waren heerlijk. Bediening erg vriendelijk en snel.

Datum van bezoek: september 2019

15 juli 2019 beoordeeld

De beste pasta vongole ooit vandaag gegeten in AL PARMA. Wij waren alweer bij Al Parma, en alweer zeer lekker gegeten.
De ontvangst was zo als altijd zeer joviaal Italiaans. Ons kleinkind was erbij en voor hem een kleine pizza gemaakt. Kindvriendelijk zijn ze daar ook!!
Op ieder detail wordt gelet, bv klein karafje witte wijn wordt ook in een mini-ijsemmer geplaatst, katoenen vochtig doekje na de vongole was ook aangenaam. In één woord, één van de beste Italiaanse restaurants, waar een gemoedelijke sfeer heerst en een persoonlijke begroeting van de gastvrouw tijdens de maaltijd. Supervriendelijke dame die altijd tijd heeft voor een praatje.
PROFICIAT AL PARMA, het is de verplaatsing van Oostende naar Leuven meer dan waard.

Datum van bezoek: juli 2019
13 mei 2019 beoordeeld

Zeer klassieke Italiaans en Frans keuken, maar picobello in orde.
Het interieur is navenant: niet eigentijds, maar wel gezellig en sfeervol.
De bediening is super!
Er zijn weinig restaurants waar je vlees en vis van deze kwaliteit krijgt en dat verklaart voor een stuk de iets hogere prijs van een aantal gerechten.
De wijnen vallen wel iets te duur uit.
De Barbera d'Asti was in elk geval niets bijzonders voor die prijs (34 €).
Maar na al die jaren blijft Al Parma een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
3 maart 2019 beoordeeld

We waren met 4 volwassenen, kind van 5 en baby van een jaar.
Super lekker gegeten, vriendelijk ontvangen en er werd rekening gehouden met de kinderen! Kinderstoel en om ons lekker maal af te sluiten, kregen wij van het huis een digestief en voor de kleine van 5 was er in een identiek glaasje een beetje ice thee gedaan, zodat hij ook een digestief had! Leuk.
Wij kwamen van Oostende, maar het was de verplaatsing weer dan waard.

Datum van bezoek: maart 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening, en oud maar gezellig interieur, fijne rustige achtergrondmuziek... Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Al Parma Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Al Parma Leuven geweest? Deel je ervaringen!