“-”

Geclassificeerd als nr. 23 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De kreeft was lekker en vers. De bediening was vriendelijk. Je zit op een rustig terras in het centrum van Leuven.

4 weken geleden beoordeeld

Hele lekkere 4 gangen truffel lunch op, een echte aanrader.
Vriendelijke en vlotte bediening en mooie zaak

Datum van bezoek: september 2019
Michael M, Manager van Osteria Michele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Onze truffel is opnieuw in aankomst :)

Dankzij onze tweewekelijkse levering van verse truffel, enkel Italiaans, kunnen we u een toplunch verzorgen met de juiste hoeveelheid truffel, tot vier gerechten na elkaar in uw truffelmenu.

Dank voor de mooie complimenten!

grazie

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden meer verwacht van dit restaurant. Alcoholvrij aperitiefje had iets van vloeibare snoep of een chemisch product. Voorgerechten waren lekker. Hoofdgerecht gewoontjes. Best wel prijzig voor een dergelijke kwaliteit.

Dag 97elises,

wat zonde om te horen dat uw ervaring niet de ervaring was dat u had verwacht! Wij danken u althans voor uw commentaar en willen u zeker bevestigen dat we deze ten harte nemen. We zullen proberen ons beste te blijven doen en steeds te verbeteren.

De cocktail die u bedoelt was waarschijnlijk de Ice Tropez NA, nochtans een zeer geapprecieerde cocktail in Zuid Frankrijk en ook gegeerd door vele Belgische gasten aan de kust en langs deze kanten. Helaas heeft u dit wat minder geapprecieerd. Het gaat om een cocktail bestaande uit NA bubbels met een perziksmaak met wat wittewijn tinten, uiteraard zonder alcohol.

Wij hopen zeker dat u ons de kans nog geeft om terug te komen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer en de porties zijn ruim, maar voor deze prijs kan het eten iets verfijnder. De bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

Hartelijk dank voor uw leuke commentaar!

De chef was uiteraard in zijne goede vandaag :) We proberen zeker onze keuken verfijnd te houden, dan wel zonder poeder noch artificiele smaakversterkers. We gebruiken verse, dagelijkse geleverde producten; en ook bio en artisanale.

We hopen op uw terugkeer. Laat ons u nogmaals verrassen door onze Italiaanse obers. Ze staan klaar om het beter te doen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en toffe inrichting. Muziek mag iets minder luid en meer pasend bij italiaans restaurant (minder pop muziek). Eten was zeer lekker, een opmerking is wel dat de asperge risotto wat dikker kon en de asperges meer doorgekookt.

Reizigers die Osteria Michele bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Osteria Michele geweest? Deel je ervaringen!