TripAdvisor
Leuven
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Middelmatige kwaliteit en toch prijzig.”
Beoordeling van Osteria Michele

Geclassificeerd als nr. 21 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden meer verwacht van dit restaurant. Alcoholvrij aperitiefje had iets van vloeibare snoep of een chemisch product. Voorgerechten waren lekker. Hoofdgerecht gewoontjes. Best wel prijzig voor een dergelijke kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019
Michael M, Manager van Osteria Michele, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Dag 97elises,

wat zonde om te horen dat uw ervaring niet de ervaring was dat u had verwacht! Wij danken u althans voor uw commentaar en willen u zeker bevestigen dat we deze ten harte nemen. We zullen proberen ons beste te blijven doen en steeds te verbeteren.

De cocktail die u bedoelt was waarschijnlijk de Ice Tropez NA, nochtans een zeer geapprecieerde cocktail in Zuid Frankrijk en ook gegeerd door vele Belgische gasten aan de kust en langs deze kanten. Helaas heeft u dit wat minder geapprecieerd. Het gaat om een cocktail bestaande uit NA bubbels met een perziksmaak met wat wittewijn tinten, uiteraard zonder alcohol.

Wij hopen zeker dat u ons de kans nog geeft om terug te komen.

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer en de porties zijn ruim, maar voor deze prijs kan het eten iets verfijnder. De bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

Hartelijk dank voor uw leuke commentaar!

De chef was uiteraard in zijne goede vandaag :) We proberen zeker onze keuken verfijnd te houden, dan wel zonder poeder noch artificiele smaakversterkers. We gebruiken verse, dagelijkse geleverde producten; en ook bio en artisanale.

We hopen op uw terugkeer. Laat ons u nogmaals verrassen door onze Italiaanse obers. Ze staan klaar om het beter te doen.

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en toffe inrichting. Muziek mag iets minder luid en meer pasend bij italiaans restaurant (minder pop muziek). Eten was zeer lekker, een opmerking is wel dat de asperge risotto wat dikker kon en de asperges meer doorgekookt.

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren heerlijk. Enkel het hoofdgerecht was een beetje veel. Vriendelijke bediening. Alles was in orde.

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, leuke sfeer, vriendelijke bediening en aangenaam terrasje in het hartje van Leuven. Zeker een aanrader!

Reizigers die Osteria Michele bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Osteria Michele geweest? Deel je ervaringen!