“Voldoende, maar redelijk prijzig”
Beoordeling van Osteria Michele

Geclassificeerd als nr. 23 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer en de porties zijn ruim, maar voor deze prijs kan het eten iets verfijnder. De bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
Michael M, Manager van Osteria Michele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank voor uw leuke commentaar!

De chef was uiteraard in zijne goede vandaag :) We proberen zeker onze keuken verfijnd te houden, dan wel zonder poeder noch artificiele smaakversterkers. We gebruiken verse, dagelijkse geleverde producten; en ook bio en artisanale.

We hopen op uw terugkeer. Laat ons u nogmaals verrassen door onze Italiaanse obers. Ze staan klaar om het beter te doen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en toffe inrichting. Muziek mag iets minder luid en meer pasend bij italiaans restaurant (minder pop muziek). Eten was zeer lekker, een opmerking is wel dat de asperge risotto wat dikker kon en de asperges meer doorgekookt.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren heerlijk. Enkel het hoofdgerecht was een beetje veel. Vriendelijke bediening. Alles was in orde.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, leuke sfeer, vriendelijke bediening en aangenaam terrasje in het hartje van Leuven. Zeker een aanrader!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten een restaurant je in leuven en passeerden naast osteria Michele. Gezellig interieur, lekker eten en goede bediening. Wel iets duurder dan verwacht, maar prijs kwaliteit wel in orde.

Reizigers die Osteria Michele bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Osteria Michele geweest? Deel je ervaringen!