Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Wintertijd met Henri was top

Zeer professionele en enthousiaste gids, fijne en leerrijke verhalen, perfecte organisatie en een ... meer lezen

vandaag beoordeeld
bramg1984
Tienen, België
via mobiele applicatie
Zeker een aanrader!

Wij kozen voor de rondleiding "Hoogtepunten en verborgen plekjes van Leuven". We zijn zeer tevreden ... meer lezen

Beoordeeld op 12 december 2018
brunodelaet
Lees alle 99 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Leuven
vanaf US$ 53,23
vanaf US$ 123,81
vanaf US$ 45,13
Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Een heel leuke en leerrijke wandeling door Leuven. Vlotte samenwerking met de organisatie en Bo is een super goede gids!

Datum van activiteit: mei 2018
LeuvenLeisure01, Manager van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Dag Kristien,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Leuk om te lezen dat jullie er van genoten hebben.

Tot een volgende keer,
Leuvense groeten,
Bo & het LL team

Beoordeeld op 9 mei 2018

we hebben een fantastische middag doorgebracht met onze gids Allessandro.
heel interessante tour, gebracht met humor en je leert er iets van bij.
het is een must dit eens mee te maken, we raden dit aan iedereen aan.
wij hebben dit gedaan in het kader van een teambuilding en we zijn er super tevreden over hoe alles verlopen is.

Datum van activiteit: mei 2018
leuvenl, Eigenaar van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018

Hallo Sanne,

Bedankt voor de leuke review!

Het doet me plezier om te horen dat jullie ervan genoten hebben.

Alessandro

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben een heel leuke namiddag beleefd. We hebben echt van de wandeling genoten.
Het was leuk om via de verhalen Leuven wat beter te leren kennen.
Wat geapprecieerd werd door de groep en zeker door mij, was het enthousiasme waarmee Bo vertelde.
Ze weet de mensen echt te boeien. Daarom een DIKKE duim.
Ook de service is top.
Het is een leuk concept.

Datum van activiteit: maart 2018
Jakob S, Eigenaar van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Hi Bruno,

Superbedankt voor de fijne review!

Voor de dikke duimen doen we het!

Veel groeten,

Jakob, Bo en het Leuven Leisure team

Beoordeeld op 15 april 2018

Alessandro was onze gids tijdens onze fietstocht naar brouwerij De Vlier.
Hij vertelde leuk en enthousiast tijdens een aantal korte stops onderweg.
Prima uitleg van het bierbrouwproces door brouwer Mark.. Heerlijke proeverij van 5 smaken bier.
Prima fietsen, alhoewel nog meer versnellingen geen overbodige luxe zouden zijn, nu 7

Datum van activiteit: april 2018
leuvenl, Eigenaar van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Hallo Christel,

Bedankt voor je leuke feedback!

Het klopt dat op de heuvels een extra versnelling welkom zou zijn, maar zo een inspanning wekt de dorst op. :D

Graag tot een volgende keer, jullie zijn steeds welkom om nog eens binnen te springen.

Alessandro

Beoordeeld op 9 april 2018

Na goed meedenken in de voorbereiding zijn we met een groep van zes personen met Sebastiaan op stadswandeling en biertour geweest. De verhalen waren top en het bier smaakte goed!

Voor de teambuilding hebben we de volgende ochtend de SuMMiT game gespeeld. Dat bleek een uitstekende manier om de stad (op hoog tempo) te leren kennen.

Datum van activiteit: april 2018
LeuvenLeisure01, Eigenaar van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Hi Marco!

Bedankt voor de leuke feedback!

Happy you were Leuven it!

LL team