“Kajakken op de Dijle: heerlijk ontspannen!”
Beoordeling van Leuven Leisure

Leuven Leisure
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Tours in Leuven
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Op zondagmiddag sloot ik samen met een vriend aan bij de afvaart op de Dijle: 5,5 km rustig meevaren op de stroming tussen het groen, de koeien en de vogels. Na een korte, duidelijke uitleg waren we weg. Wij met de kajak, nog anderen in groep in een kano en nog een paar anderen die gingen 'stand up paddling'. Het weer was top, geen problemen: ideale ontspanning voor een warme namiddag :-).
We waren met de fiets naar het vertrekpunt gegaan en hadden gevraagd om onze fiets mee naar het eindpunt te brengen. Dit was geen probleem en maakte dat we niet terug hoefden te wandelen naar het beginpunt. Vlotte service!

leuvenl, General Manager van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Hallo Ilse,

Bedankt voor de leuke feedback!

Blij you were Leuven it!

Groeten,
Sebastiaan & LL team

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel leuke en leerrijke wandeling door Leuven. Vlotte samenwerking met de organisatie en Bo is een super goede gids!

LeuvenLeisure01, Manager van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dag Kristien,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Leuk om te lezen dat jullie er van genoten hebben.

Tot een volgende keer,
Leuvense groeten,
Bo & het LL team

9 mei 2018 beoordeeld

we hebben een fantastische middag doorgebracht met onze gids Allessandro.
heel interessante tour, gebracht met humor en je leert er iets van bij.
het is een must dit eens mee te maken, we raden dit aan iedereen aan.
wij hebben dit gedaan in het kader van een teambuilding en we zijn er super tevreden over hoe alles verlopen is.

leuvenl, Eigenaar van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Hallo Sanne,

Bedankt voor de leuke review!

Het doet me plezier om te horen dat jullie ervan genoten hebben.

Alessandro

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heel leuke namiddag beleefd. We hebben echt van de wandeling genoten.
Het was leuk om via de verhalen Leuven wat beter te leren kennen.
Wat geapprecieerd werd door de groep en zeker door mij, was het enthousiasme waarmee Bo vertelde.
Ze weet de mensen echt te boeien. Daarom een DIKKE duim.
Ook de service is top.
Het is een leuk concept.

Jakob S, Eigenaar van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Hi Bruno,

Superbedankt voor de fijne review!

Voor de dikke duimen doen we het!

Veel groeten,

Jakob, Bo en het Leuven Leisure team

Bekijk meer beoordelingen
15 april 2018 beoordeeld

Alessandro was onze gids tijdens onze fietstocht naar brouwerij De Vlier.
Hij vertelde leuk en enthousiast tijdens een aantal korte stops onderweg.
Prima uitleg van het bierbrouwproces door brouwer Mark.. Heerlijke proeverij van 5 smaken bier.
Prima fietsen, alhoewel nog meer versnellingen geen overbodige luxe zouden zijn, nu 7

leuvenl, Eigenaar van Leuven Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Hallo Christel,

Bedankt voor je leuke feedback!

Het klopt dat op de heuvels een extra versnelling welkom zou zijn, maar zo een inspanning wekt de dorst op. :D

Graag tot een volgende keer, jullie zijn steeds welkom om nog eens binnen te springen.

Alessandro

Reizigers die Leuven Leisure bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Leuven Leisure geweest? Deel je ervaringen!