“Goed, lekker en net naast oude markt”
Beoordeling van Oona Asian Restaurant & Bar

Oona Asian Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 58 van 460 Restaurants in Leuven
Keukens: Aziatisch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weeral een goed Thais restaurant, er lijken geen slechte te zijn. Zeer goedkoop en goede ruime porties.
Alleen is het zeer jammer dat je een gerecht neemt met cashewnoten en er blijken er maar 3 in te zitten, dit kan niet.
Goede bediening en het gaat redelijk vooruit.
Beetje jammer..

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten! 50 euro betaald voor twee personen (2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, 3 glazen rosé wijn, spuitwater en een cola zero). Vriendelijke bediening! Zeker een aanrader Wij komen terug!

15 april 2018 beoordeeld

Propere zaak in het hart van Leuven, super lekker eten aan zeer democratische prijzen met bovendien zeer vriendelijke bediening. Een adres om te onthouden.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangename verassing. Lekker eten aan eerlijke prijs! De Huiswijn is zeer genietbaar. Voor herhaling vatbaar...

23 januari 2018 beoordeeld

Mooi, modern pand in de Parijsstraat. De grote ramen zorgen voor een grote, natuurlijk lichtinval wat zeer aangenaam is. Wij mochten zitten op het 1ste verdiep, wat we aangenaam vonden doordat we zo alleen konden zitten en uitzicht hadden over de kleine, moderne, gezellige zaak. We namen een voorgerecht om te delen en daarna 3 verschillende hoofdgerechten. Alles was duidelijk vers gemaakt en lekker. De witte wijn die we bestelde was verrassend maar wel lekker.

De kaart is niet enorm groot maar er staat vanalles op uit de aziatische keuken (zelf enkele nepalese en indische gerechten)

Voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Oona Asian Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Oona Asian Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!