“Etentje op een mooie dag”
Beoordeling van Bistro Julia en Elias

Bistro Julia en Elias
Geclassificeerd als nr. 17 van 470 Restaurants in Leuven
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Heel kort, lekkerrrrrrrrrrrrrrr. Hier komen we zeker terug. Eindelijk eens een meevaller na onze vorige ervaringen in Leuven.
Wij hadden de menu "La Rochelle" genomen, met de aangepaste wijnen. Genoten van de amuse tot en met het dessert.

21 mei 2018 beoordeeld

Een half jaar geleden is mijn vrouw getroffen door nierfalen. Een zeer onaangename aandoening, zeker wanneer lekker eten en drinken je lust en leven is. Sindsdien eten we zoutarm en eten we nog beperkt buiten de deur omdat het verschrikkelijk moeilijk blijkt voor restaurants om zoutarm te serveren en de restaurants die het wel doen vergeten vervolgens alle andere mogelijkheden om een gerecht smakelijk te maken.
Als het al lukt om de bediening uit te leggen wat het probleem is dan komt het meestal niet door in de keuken. Hoe anders is dit bij Julia en Elias!! Bij het maken van de reservering had ik het dieet aangegeven en bij binnenkomst alleen mijn naam (terwijl we normaal gesproken het dieet ook bij binnenkomst nog eens aanhalen). Vanaf dat moment voltrok zich een culinair sprookje. Alle staf bleek precies op de hoogte en webben genoten van een overheerlijke Chateaubriand. De staf is supervriendelijk en de sfeer heel erg fijn. De volgende keer dat we in een straal van 50 km van Leuven zijn gaan we zeker weer! Team Julia en Elias bedank!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aanbod en gemakkelijke keuze door gangenmenu obv de kaart.
Elk gerecht is een kunstwerkje qua presentatie en ingrediënten van topkwaliteit. Vriendelijke bediening en begeleiding. Bij ons nam het wat tijd (aankomst 19u en hoofdschotel pas na 21u). Maar was een gezellige sfeer. Bij mooi weer leuk terras.
Kortom een aanrader !
Ik kom er zeker terug.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van het voorgerecht tot het dessert met zo veel zorg en liefde bereid. Het marktmenu was prijs-kwaliteit topklasse.

20 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben met 4 super lekker gegeten. Heel vriendelijke bediening, mooi verzorgde borden en heerlijke smaken! Wij gaan zeker terug!

Reizigers die Bistro Julia en Elias bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Bistro Julia en Elias geweest? Deel je ervaringen!