“Super”

Brasserie Foyer
Geclassificeerd als nr. 78 van 470 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk, altijd welkom en heel lekker eten!!? Prijs kwaliteit is goed. Komen hier regelmatig eten...

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor een aantrekkelijke prijs. Heel vriendelijke bediening, een aanrader voor wie in Leuven gezellig wil tafelen tegen een correcte prijs. De huiswijn is een aanrader.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten (kipfilet, vispannetje, scampi met pasta), vriendelijke en snelle bediening, proper, zeer schappelijke prijzen!

4 januari 2018 beoordeeld

Op een "drukke" vrijdag avond gaan eten last minute hadden nog net een tafel voor 2 personen. Het is een eenvoudige keuken maar wel heel lekker met grote porties. Bediening was vriendelijk.
Een aanrader wanneer het gewoon mag zijn.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier per toeval binnen gelopen. We waren laat en kwamen pas rond 21:30 uur binnen. Toch lekker gegeten. Ik vond het fijn dat we gewoon mochten blijven zitten totdat we klaar waren. Sluitingstijd bleek 22:00 uur.
Aanrader is de specialiteit van het huis.... Dit was lamsrack. Verder was de stoofvlees ook erg lekker.
Wij zouden er zo weer eten.

Reizigers die Brasserie Foyer bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Brasserie Foyer geweest? Deel je ervaringen!