“Heerlijk eerlijk”
Beoordeling van Nosh

Nosh
Geclassificeerd als nr. 202 van 464 Restaurants in Leuven
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super bediening. Tapas Bagel bord is zeker een aanrader voor een gezellig en lekker uurtje genieten!

23 mei 2018 beoordeeld

Als lunch is dit zeker een aanrader. De bagels zijn lekker, al zijn ze wel niet zo dik belegd.
Er is binnen niet zo heel veel zitplek, dus wel optijd komen of veel geluk hebben!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn interieur, beetje retro en met een gezellige touch. Heerlijke brunch met bagels, humus etc. Prijs/kwaliteit top. Verse ingrediënten. Zeker een aanrader!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een uur moeten wachten op ons ontbijt (een bagel en een spiegelei). Ze wilden niet bekennen dat ze onze bestelling vergeten waren, terwijl alle tafels om ons heen (die later bestelden dan wij) hun eten al kregen. Slechte en niet klantvriendelijke bediening.

22 maart 2018 beoordeeld

De bagels zijn superlekker en ze hebben leuke combinaties om uit te testen, maar de prijzen liggen wel redelijk hoog voor wat je krijgt.

Reizigers die Nosh bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Nosh geweest? Deel je ervaringen!