“Superlekker ijs, mooie en heerlijke ijstaarten, prima service”
Beoordeling van Gelateria Decadenza

Gelateria Decadenza
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Leuven
16 november 2014 beoordeeld

Ruime keuze in smaken (tientallen, sommige bijzonder origineel, zie website decadenza). Vriendelijke service. Een aanrader voor wie in Leuven iets wil snoepen. Toppers: hazelnootijs, bosvruchtenijs, stracciatella. Ook een aantal suikervrije smaken die toch gesmaakt worden.

22 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zowiezo een grote ijsjes fan, dus heb al op heel wat plaatsen ijsjes gehad, maar dit is echt het beste ijs wat ik al ooit gehad heb! Mmmmmm.... Ik kijk al uit naar het volgende bezoekje!

16 augustus 2014 beoordeeld

Heerlijk ijs, dagvers en ongelofelijk veel variatie in de smaken. Elke keer is een ontdekkingstocht, en nog geen enkele keer teleurgesteld geweest :)

16 augustus 2014 beoordeeld

Tijdens mijn studie in Leuven heb ik Decadenza zien uitgroeien tot een populaire ijszaak. Nu woon ik in Berlijn en elke keer als ik terug in België ben haast ik me naar Leuven voor een bol écht ijs van Decadenza. Beste dat ik tot nu toe heb gehad!

16 augustus 2014 beoordeeld

De enige zaak in Leuven met écht echt, met versgemaakte sorbets waarin ook effectief fruit inzit (en geen smaakstoffen + suiker), enorm grote bollen en supervriendelijke enthousiaste bediening!

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!