“Beste ijs in Leuven en omstreken”
Beoordeling van Gelateria Decadenza

Gelateria Decadenza
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Leuven
16 augustus 2014 beoordeeld

Heerlijk ijs, dagvers en ongelofelijk veel variatie in de smaken. Elke keer is een ontdekkingstocht, en nog geen enkele keer teleurgesteld geweest :)

16 augustus 2014 beoordeeld

Tijdens mijn studie in Leuven heb ik Decadenza zien uitgroeien tot een populaire ijszaak. Nu woon ik in Berlijn en elke keer als ik terug in België ben haast ik me naar Leuven voor een bol écht ijs van Decadenza. Beste dat ik tot nu toe heb gehad!

16 augustus 2014 beoordeeld

De enige zaak in Leuven met écht echt, met versgemaakte sorbets waarin ook effectief fruit inzit (en geen smaakstoffen + suiker), enorm grote bollen en supervriendelijke enthousiaste bediening!

13 augustus 2014 beoordeeld

Overheerlijk ijs in centrum Leuven.ladeuzeplein biedt je mooie zitbanken waar je van dit heerlijk ijs kunt genieten .de bolletjes ijs worden gul uitgedeeld !

9 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer grote ijsjes voor een aangename prijs. Heerlijk zelfgemaakt ijs, een echte aanrader!! Zorg wel dat je niet te recent gegeten hebt, anders krijg je het echt niet op.

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!