“Beste ijs tot dusver”

2 beoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Beste ijs tot dusver”
Beoordeeld op 16 augustus 2014

Tijdens mijn studie in Leuven heb ik Decadenza zien uitgroeien tot een populaire ijszaak. Nu woon ik in Berlijn en elke keer als ik terug in België ben haast ik me naar Leuven voor een bol écht ijs van Decadenza. Beste dat ik tot nu toe heb gehad!

Schrijf een beoordeling

Eerst Nederlands
Leuven, België
1 beoordeling
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldig ijs, vriendelijke bediening”
Beoordeeld op 16 augustus 2014

De enige zaak in Leuven met écht echt, met versgemaakte sorbets waarin ook effectief fruit inzit (en geen smaakstoffen + suiker), enorm grote bollen en supervriendelijke enthousiaste bediening!

Lubbeek, België
Niveau 4 bijdrager
31 beoordelingen
16 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Heerlijk ijs”
Beoordeeld op 13 augustus 2014

Overheerlijk ijs in centrum Leuven.ladeuzeplein biedt je mooie zitbanken waar je van dit heerlijk ijs kunt genieten .de bolletjes ijs worden gul uitgedeeld !

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk!”
Beoordeeld op 9 augustus 2014 via mobiele applicatie

Zeer grote ijsjes voor een aangename prijs. Heerlijk zelfgemaakt ijs, een echte aanrader!! Zorg wel dat je niet te recent gegeten hebt, anders krijg je het echt niet op.

België
Niveau 4 bijdrager
30 beoordelingen
22 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Beste ijs ooit”
Beoordeeld op 8 augustus 2014

Zin in een licht ijsje met bijzondere smaak. Een plaats: Decadenza op het Ladeuzeplein. Mijn favorieten: Basilicum, sorbet van chocolade, hazelnoot, ... . Volg Decadenza op Facebook zo Ben je op de hoogte van de smaken van de dag, 's avonds best ook eens kijken, want vers gemaakt ijs betekent ook op een bepaald uur uitverkocht. Heerlijk genieten, trouwens een bolletje van dit zeer lunchtige ijs is meer dan genoeg ... En dus niet zo slecht voor de Lijn.

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!