“Heerlijk!”
Beoordeling van Gelateria Decadenza

Gelateria Decadenza
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Dessert in Leuven
9 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer grote ijsjes voor een aangename prijs. Heerlijk zelfgemaakt ijs, een echte aanrader!! Zorg wel dat je niet te recent gegeten hebt, anders krijg je het echt niet op.

8 augustus 2014 beoordeeld

Zin in een licht ijsje met bijzondere smaak. Een plaats: Decadenza op het Ladeuzeplein. Mijn favorieten: Basilicum, sorbet van chocolade, hazelnoot, ... . Volg Decadenza op Facebook zo Ben je op de hoogte van de smaken van de dag, 's avonds best ook eens kijken, want vers gemaakt ijs betekent ook op een bepaald uur uitverkocht. Heerlijk genieten, trouwens een bolletje van dit zeer lunchtige ijs is meer dan genoeg ... En dus niet zo slecht voor de Lijn.

1 augustus 2014 beoordeeld

Het ijs wordt er vers en huisbereid en dat proef je. Naast het klassieke aanbod vind je er ook smaken van de dag / het seizoen. Zo hebben ze hier originele smaken roomijs én sorbets! De sorbet van donkere chocolade is bijvoorbeeld in een woord "genieten".

30 juli 2014 beoordeeld

Verreweg het beste ijs van Leuven! Het zijn de originele smaakjes die me wederom verrassen en die me telkens opnieuw doen smaken naar meer!

19 juli 2014 beoordeeld

net nog de stracciatella met munt geproefd, heerlijk fris
steeds op zoek naar nieuwe smaken
straffe aanrader

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!