“Ambachtelijk en origineel”
Beoordeling van Gelateria Decadenza

Gelateria Decadenza
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Leuven
1 augustus 2014 beoordeeld

Het ijs wordt er vers en huisbereid en dat proef je. Naast het klassieke aanbod vind je er ook smaken van de dag / het seizoen. Zo hebben ze hier originele smaken roomijs én sorbets! De sorbet van donkere chocolade is bijvoorbeeld in een woord "genieten".

• Sfeer

30 juli 2014 beoordeeld

Verreweg het beste ijs van Leuven! Het zijn de originele smaakjes die me wederom verrassen en die me telkens opnieuw doen smaken naar meer!

• Sfeer
19 juli 2014 beoordeeld

net nog de stracciatella met munt geproefd, heerlijk fris
steeds op zoek naar nieuwe smaken
straffe aanrader

26 mei 2014 beoordeeld

zeer lekker ijs, steeds andere experimenten en sinds kort zelfs ijs gezoet met Stevia
wordt beter en beter gekend in Leuven, wachtrijen worden dan ook langer

31 maart 2014 beoordeeld

Op aanraden van enkele kenners ben ik hier langsgelopen. Het winkeltje ligt op het grote plein aan de universiteitsbibliotheek, maar het ligt toch een beetje uit de richting van de winkelstraten. Daarom had ik het nog niet eerder gezien. Er is een beperkte maar interessante selectie. De drie soorten die ik heb geproefd waren heerlijk smeuig en delicaat van smaak. De bediening was vlot en vriendelijk. Ook de prijs is een meevaller gezien de kwaliteit. Ik kom zeker nog terug!

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!