“een lieve lust”
Beoordeling van Gelateria Decadenza

Gelateria Decadenza
Geclassificeerd als nr. 3 van 13 Dessert in Leuven
19 juli 2014 beoordeeld

net nog de stracciatella met munt geproefd, heerlijk fris
steeds op zoek naar nieuwe smaken
straffe aanrader

26 mei 2014 beoordeeld

zeer lekker ijs, steeds andere experimenten en sinds kort zelfs ijs gezoet met Stevia
wordt beter en beter gekend in Leuven, wachtrijen worden dan ook langer

31 maart 2014 beoordeeld

Op aanraden van enkele kenners ben ik hier langsgelopen. Het winkeltje ligt op het grote plein aan de universiteitsbibliotheek, maar het ligt toch een beetje uit de richting van de winkelstraten. Daarom had ik het nog niet eerder gezien. Er is een beperkte maar interessante selectie. De drie soorten die ik heb geproefd waren heerlijk smeuig en delicaat van smaak. De bediening was vlot en vriendelijk. Ook de prijs is een meevaller gezien de kwaliteit. Ik kom zeker nog terug!

12 maart 2014 beoordeeld

Ze verkopen hier vers gemaakt ijs met een ruime variatie aan smaken. Een sterke aanrader zelfs voor de fijnproefers.

• Sfeer
4 oktober 2013 beoordeeld

Zeer lekkere (en grote) ijsjes, in het centrum van Leuven. Ook is er een grote variatie in smaken, en wordt er regelmatig een nieuwe smaak aan de keuze toegevoegd. Een aanrader voor jong en oud.

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!