“Uitstekende verse ijsjes”

254 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 146 nuttige stemmen
“Uitstekende verse ijsjes”
Beoordeeld op 31 maart 2014 via mobiele applicatie

Op aanraden van enkele kenners ben ik hier langsgelopen. Het winkeltje ligt op het grote plein aan de universiteitsbibliotheek, maar het ligt toch een beetje uit de richting van de winkelstraten. Daarom had ik het nog niet eerder gezien. Er is een beperkte maar interessante selectie. De drie soorten die ik heb geproefd waren heerlijk smeuig en delicaat van smaak. De bediening was vlot en vriendelijk. Ook de prijs is een meevaller gezien de kwaliteit. Ik kom zeker nog terug!

Bezocht Maart, 2014

Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
6 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“De beste ijsjes die je in Leuven kan vinden”
Beoordeeld op 12 maart 2014

Ze verkopen hier vers gemaakt ijs met een ruime variatie aan smaken. Een sterke aanrader zelfs voor de fijnproefers.

• Bezocht November, 2013
Mechelen, België
Niveau 2 bijdrager
8 beoordelingen
4 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Ijsjes!”
Beoordeeld op 4 oktober 2013

Zeer lekkere (en grote) ijsjes, in het centrum van Leuven. Ook is er een grote variatie in smaken, en wordt er regelmatig een nieuwe smaak aan de keuze toegevoegd. Een aanrader voor jong en oud.

Bezocht Augustus, 2013
Brussel, België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 restaurantbeoordelingen
“Het beste ijs van België.”
Beoordeeld op 21 september 2013

Bijna elke dag deze vakantie geweest, fantastisch lekker, bijna Italiaans niveau zelfs.
Alleen spijtig dat ze nogal vroeg sluiten, ik lust vaak nog wel een ijsje tegen de late uurtjes.

• Bezocht Juli, 2013
Leuven, België
Niveau 5 bijdrager
97 beoordelingen
41 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 58 nuttige stemmen
“Lekker en (soms) veel ijs”
Beoordeeld op 7 augustus 2013 via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig een ijsje eten omdat het ijs zeer lekker is met niet alledaagse smaken op een italiaanse manier "geschept". Prijzen zijn ok en meestal krijg je zeer veel ijs voor je geld. Bediening is ook altijd zeer vriendelijk en happy hour concept is leuk (2 smaken in 1 schep). Aanrader!

• Bezocht Juli, 2013

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!