“Uitstekende verse ijsjes”
Beoordeling van Gelateria Decadenza

Gelateria Decadenza
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Leuven
31 maart 2014 beoordeeld

Op aanraden van enkele kenners ben ik hier langsgelopen. Het winkeltje ligt op het grote plein aan de universiteitsbibliotheek, maar het ligt toch een beetje uit de richting van de winkelstraten. Daarom had ik het nog niet eerder gezien. Er is een beperkte maar interessante selectie. De drie soorten die ik heb geproefd waren heerlijk smeuig en delicaat van smaak. De bediening was vlot en vriendelijk. Ook de prijs is een meevaller gezien de kwaliteit. Ik kom zeker nog terug!

12 maart 2014 beoordeeld

Ze verkopen hier vers gemaakt ijs met een ruime variatie aan smaken. Een sterke aanrader zelfs voor de fijnproefers.

4 oktober 2013 beoordeeld

Zeer lekkere (en grote) ijsjes, in het centrum van Leuven. Ook is er een grote variatie in smaken, en wordt er regelmatig een nieuwe smaak aan de keuze toegevoegd. Een aanrader voor jong en oud.

21 september 2013 beoordeeld

Bijna elke dag deze vakantie geweest, fantastisch lekker, bijna Italiaans niveau zelfs.
Alleen spijtig dat ze nogal vroeg sluiten, ik lust vaak nog wel een ijsje tegen de late uurtjes.

7 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig een ijsje eten omdat het ijs zeer lekker is met niet alledaagse smaken op een italiaanse manier "geschept". Prijzen zijn ok en meestal krijg je zeer veel ijs voor je geld. Bediening is ook altijd zeer vriendelijk en happy hour concept is leuk (2 smaken in 1 schep). Aanrader!

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!

;