“Ijsjes!”
Beoordeling van Gelateria Decadenza

Gelateria Decadenza
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Leuven
4 oktober 2013 beoordeeld

Zeer lekkere (en grote) ijsjes, in het centrum van Leuven. Ook is er een grote variatie in smaken, en wordt er regelmatig een nieuwe smaak aan de keuze toegevoegd. Een aanrader voor jong en oud.

21 september 2013 beoordeeld

Bijna elke dag deze vakantie geweest, fantastisch lekker, bijna Italiaans niveau zelfs.
Alleen spijtig dat ze nogal vroeg sluiten, ik lust vaak nog wel een ijsje tegen de late uurtjes.

7 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig een ijsje eten omdat het ijs zeer lekker is met niet alledaagse smaken op een italiaanse manier "geschept". Prijzen zijn ok en meestal krijg je zeer veel ijs voor je geld. Bediening is ook altijd zeer vriendelijk en happy hour concept is leuk (2 smaken in 1 schep). Aanrader!

3 mei 2013 beoordeeld

Gelateria Decadenza verwent je met lekker ijs in allerlei exotische smaken, maar ik mis wel de klassiekers. Beide keren dat ik er geweest ben, was de bediening echter nogal kortaf en onpersoonlijk. Toch zal ik er opnieuw naartoe gaan, want het ijs was echt wel decadent delicieus.

4 april 2013 beoordeeld

zoals de titel al zegt: beter ijs vind je niet.. Iedere dag presenteert Decadenza nieuwe, volle smaken op verschillende niveaus: ijscreme, sorbet, ijstaarten, chocosticks en noem maar op...

een must voor de liefhebbers! Nay, een must voor iedereen!!!

Reizigers die Gelateria Decadenza bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gelateria Decadenza geweest? Deel je ervaringen!