“Verlangen naar vroeger”
Beoordeling van The Loving Hut

The Loving Hut
Geclassificeerd als nr. 34 van 521 Restaurants in Leuven
4 weken geleden beoordeeld

Sinds het samenvoegen van The Loving Hut Classic met de Vegenarie lijkt de ziel verloren gegaan. Zowel de Classic als de Vegenarie waren écht voor ons de place-to-be in Leuven voor heerlijk vegan eten. De broccoli pasta uit de Classic en de classic burger van de Vegenarie konden bijvoorbeeld nooit teleurstellen. Nu helaas wel. De vriendelijkheid van de bediening en het gezellig kader blijven op punt. Maar sinds de zaakvoerders zelf amper nog in (de keuken van) The Loving Hut vertoeven, gaat de kwaliteit en de smaak van het eten helaas achteruit. Hopelijk snel weer beterschap!

Datum van bezoek: juni 2019

17 juni 2019 beoordeeld

Overheerlijke maaltijd, met liefde bereid en geserveerd. Zeer gevarieerde menukaart, supervriendelijke en behulpzame bediening, kortom: een absolute aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
11 juni 2019 beoordeeld

Lekker vegan eten. De porties zijn niet supergroot, maar met honger ben ik nog nooit naar buiten gegaan, al kon ik altijd wel nog wat meer eten. Voor een diner is de prijs goed, maar als je wilt lunchen en een wrap wil nemen, ligt het wel aan de dure kant. De burgers zijn een echte aanrader: niet te duur, heel lekker en voldoende vullend.

Datum van bezoek: mei 2019
22 mei 2019 beoordeeld

Personeel is heel vriendelijk, het eten is zeer lekker en er is meer dan voldoende keuze. Ondertussen het meeste van de kaart geprobeerd en nog niets slechts tegengekomen.

Datum van bezoek: april 2019
6 januari 2019 beoordeeld

Heel gezellig om te eten en ook een aanbod waar ik nog niet over had gehoord. Van calemaris tot bitterballen, zeer lekker! Alleen sommigen dingen zoals bv hun burgers zouden wat meer smaak mogen hebben. Het is ook leuk dat ze verschillende etenswaren te koop aanbieden

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die The Loving Hut bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In The Loving Hut geweest? Deel je ervaringen!