Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Fijne plek in het centrum. Eigen parkeergarage, kost wel 20 euro, maar toch heel praktisch. Nette kamers en een goed ontbijt. Ik had een fout gemaakt met boeken, een nacht teveel. Deze kon ik niet annuleren, op zich niet raar, eigen schuld, maar het was aardig geweest als ze de mail die ik hierover stuurde wel hadden beantwoord.

Datum van verblijf: maart 2020
Tim Evens, Sales van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Beste Rene

Hartelijk dank voor uw recent verblijf en uw tijd om deze review te geven.
Het is altijd prettig om positieve feedback van onze gasten te krijgen en zullen deze zeker doorgeven aan het team.

Aarzel niet mij te contacteren via operations.leuven@pentahotels.com voor de nacht teveel.

Wij hopen u het volgende verblijf even goed van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 28 februari 2020

Leuk hotel midden in de stad met mooie kamers. Jammer dat er erg veel schimmel in de badkamer aanwezig was. Ontbijt is uitgebreid en prima verzorgd. Bediening vriendelijk. Voldoende parkeer gelegenheid aanwezig.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het pentahotel Leuven.
Het spijt ons te horen dat onze hygiëne tijdens uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Wij zijn momenteel bezig met alle douches te hernieuwen en zijn dan ook op de hoogte van de huidige problemen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Een weekend zonder kinderen...
Leuven wat we al deden als daguitstap doen we nu met een overnachting...
Het pentahotel...
De parking was wat moeilijker te vinden mede door de werken die er toen waren maar toch goed gevonden door de foto's die we doorgestuurd kregen hoe we er konden geraken...
Het inchecken verliep zeer vlot en zeer vriendelijk personeel.
De kamer zag er net, mooi en verzorgd uit.
Alles aanwezig wat je wenst van een hotelkamer.
Extra groot bed, koffie, kluis, ijskasje.
Het ontbijt was heel lekker, uitgebreide keuze en alles steeds op tijd aangevuld.
Kortom een superverblijf gehad.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020

Een fijn hotel, slaapkamer is voorzien van veel gemakken. Super groot bed, helaas deed de televisie het niet, en is de eetgelegenheid voor het ontbijt te klein voor het aantal mensen dat er kan verblijven.
Ontbijt is uitgebreidt.

Datum van verblijf: december 2019
EllenM2861, sales admin van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Geachte Heer, Mevrouw,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 31 december 2019

Ruim opgezette kamers, vriendelijk personeel en heel sfeervol hotel. Gezellige bar beneden met pooltafel. De locatie is top! De kamers zijn wel heel gehorig omdat elke twee kamers met tussendeur zijn opgezet. Dus als je net als wij de pech hebt dat de buurman nogal verkouden is, dan lig je de hele nacht naar zijn gehoest te luisteren alsof hij bij je op de kamer ligt. Kamers zijn schoon, op de voegen bij de douche na. Op dag twee was ons bed weer netjes opgemaakt en kregen alweer schone handdoeken! Als je gehecht bent aan een goed kussen, neem je eigen mee want het hotelkussen is het net niet.

Datum van verblijf: december 2019
EllenM2861, sales admin van Pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Geachte Heer, Mevrouw,