Beoordeeld op 11 maart 2019

Perfecte ligging - bars en pubs in de nabijheid - ook de Muntstraat met de vele restaurants is echt om de hoek! Het hotel kan misschien wel een opfrisbeurt gebruiken: de buitenkant is niet echt aantrekkelijk en de lange gangen (met vast tapijt) zijn aan vernieuwing toe!

Datum van verblijf: maart 2019
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Beste cosraey,

Hartelijk dank om uw ervaringen met ons te delen. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Het doet ons plezier dat u van uw verblijf in ons hotel heeft genoten.

Tim Evens – Sales Manager

Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

Leuk weekend in Leuven, zeer vriendelijk personeel, lekker uitgebreid ontbijt en erg tof dat je de auto onder het hotel kan parkeren. Goede kamer tegen acceptabele prijs. En verassend dat je op zondag pas om 15:00 hoeft uit te checken.

Datum van verblijf: februari 2019
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beste Andre,

Tim Evens – Sales Manager

Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

We komen vaker bij Penta hotels omdat het goed is. Hip, prettige lounge, mooie kamers. Toch vond ik de vestiging in Leuven minder. Stoffige hoekjes op de kamer, ontbijt wordt slecht aangevuld, matige nachtrust door schreeuwende mensen voor het hotel. Volgende keer hopelijk beter.

Beoordeeld op 17 februari 2019

Degelijk hotel. Niet het typische low budget hotel. Nodige hipstergehalte eigen aan 'penta concept'. Ruime degelijke kamer met kwalitatieve materialen.
Ontbijt - geen discussie - super lekker, degelijk en ruim assortiment.
Ik was er drie dagen tijdens een klassieke werkweek. Hou rekening met (veel) nachtelijk studentenlawaai. Het hotel ligt in het centrum, daar waar de studenten (terecht) feesten en drinken.
Er zijn ook grote werken aan de gang die 's ochtends lawaai veroorzaken.

Kan me voorstellen dat ik na overnachtingen in het weekend stijg naar een vier sterren score..

• Reistype: Reisde voor zaken
EllenM2861, Sales Admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Beste Joeri,

Ellen Mertens – Sales Admin

Beoordeeld op 4 februari 2019

Verschrikkelijk veel straat lawaai de hele nacht door, Hotel gasten die laat op hun kamer komen, Uitgaand volk in de straat die net naast je bed staan door de slechte isolatie, Niet geslapen,Het eten en het ontbijt was wel lekker ,en vriendelijke bediening

• Reistype: Reisde voor zaken
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het pentahotel Leuven.
Fijn om te lezen dat de catering en onze service u goed bevallen is.
We vinden het erg jammer dat u niet goed kon inslapen; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. We zijn in het centrum van de stad gelegen en hopelijk heeft u daarvan ook de voordelen ondervonden.
Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.
Tim Evens - Sales Manager