3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk weekend in Leuven, zeer vriendelijk personeel, lekker uitgebreid ontbijt en erg tof dat je de auto onder het hotel kan parkeren. Goede kamer tegen acceptabele prijs. En verassend dat je op zondag pas om 15:00 hoeft uit te checken.

Datum van verblijf: februari 2019
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Andre,

Hartelijk dank om uw ervaringen met ons te delen. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Het doet ons plezier dat u van uw verblijf in ons hotel heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Tim Evens – Sales Manager

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We komen vaker bij Penta hotels omdat het goed is. Hip, prettige lounge, mooie kamers. Toch vond ik de vestiging in Leuven minder. Stoffige hoekjes op de kamer, ontbijt wordt slecht aangevuld, matige nachtrust door schreeuwende mensen voor het hotel. Volgende keer hopelijk beter.

4 weken geleden beoordeeld

Degelijk hotel. Niet het typische low budget hotel. Nodige hipstergehalte eigen aan 'penta concept'. Ruime degelijke kamer met kwalitatieve materialen.
Ontbijt - geen discussie - super lekker, degelijk en ruim assortiment.
Ik was er drie dagen tijdens een klassieke werkweek. Hou rekening met (veel) nachtelijk studentenlawaai. Het hotel ligt in het centrum, daar waar de studenten (terecht) feesten en drinken.
Er zijn ook grote werken aan de gang die 's ochtends lawaai veroorzaken.

Kan me voorstellen dat ik na overnachtingen in het weekend stijg naar een vier sterren score..

• Reistype: Reisde voor zaken
EllenM2861, Sales Admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Joeri,

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Ellen Mertens – Sales Admin

Beoordeeld op 4 februari 2019

Verschrikkelijk veel straat lawaai de hele nacht door, Hotel gasten die laat op hun kamer komen, Uitgaand volk in de straat die net naast je bed staan door de slechte isolatie, Niet geslapen,Het eten en het ontbijt was wel lekker ,en vriendelijke bediening

• Reistype: Reisde voor zaken
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het pentahotel Leuven.
Fijn om te lezen dat de catering en onze service u goed bevallen is.
We vinden het erg jammer dat u niet goed kon inslapen; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. We zijn in het centrum van de stad gelegen en hopelijk heeft u daarvan ook de voordelen ondervonden.
Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.
Tim Evens - Sales Manager

Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Modern hotel en top ligging. De badkamer is misschien niet zo praktisch. Lavabo iets te klein en spiegel is wat te ver. Maar strak, wat rustiekere look en proper. Ontbijt ruime keuze en lekker. Een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Geachte Heer, Mevrouw,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.