Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Hier twee nachten verbleven. Perfecte locatie in het centrum van Leuven. Uitgebreid ontbijt en degelijke kamers. Er is een toffe bar waar je wat kan relaxen. Momenteel wordt het plein waar het hotel gelegen is heraangelegd maar ik heb er geen last van ondervinden.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte Heer, Mevrouw,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 2 januari 2019

Bedankt PentaOud en nieuw gevierdDikke pluim voor de housekeeping en het personeelAltijd vriendelijk en behulpzaamHeerlijk gegetenWij waren hier met oud en nieuwDrie nachtenSuper hotel gunstige ligging

Datum van verblijf: december 2018
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019

Beste,

Hartelijk bedankt voor deze fijne feeback!

Leuk te lezen dat jullie een leuk verblijf hebben gehad en hebben genoten van onze central ligging.

Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 24 december 2018

Vriendelijke ,behulpzame en originele receptie.Mooie kamer en centrale ligging in het centrum.Lekker ontbijt maar veel te weinig ruimte.Een glaasje huiswijn mag meer dan 10 cl bevatten voor 6,50 euro.

Datum van verblijf: december 2018
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Beste Benny,
Bedankt voor je lovende woorden over onze ligging, service, kamers en ontbijt.
We werken niet met maatbekers dus zal het een ongelukkig toeval geweest zijn dat u maar 10 cl kreeg. Onze excuses hiervoor.
Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.
Tim Evens - Sales Manager

Beoordeeld op 22 december 2018 via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is fantastisch, pal in het historische centrum van Leuven. Een groot pluspunt is de ondergrondse parking van het hotel, aan een scherpe prijs: 20 euro per nacht. De kamer was schoon en gerieflijk met een goed, extra breed bed. Het personeel is vriendelijk.

Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel verse, kwalitatieve producten. Een groot minpunt is echter de beschikbare ruimte: er zijn véél te weinig zitplaatsen voor het aantal kamers, en het buffet is in een erg krap hoekje gedrumd. Bovendien sluit het ontbijtbuffet onverbiddelijk om 10 uur, ook al hebben gasten lang op een tafel moeten wachten. Prijs-kwaliteit een goed hotel.

Datum van verblijf: december 2018
TimE2058, Sales manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Beste gast,

Tim Evens - Sales Manager

Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Prima locatie, midden in het centrum en goed bereikbaar. Hotel en de kamer hadden een prima uitstraling. Helaas was het bed in onze kamer slecht opgemaakt. Ontbijt was slecht georganiseerd, eten was continue op en helaas duurde het lang voordat er werd bijgevuld. Ook was er geen tafeltje meer vrij waardoor we nood gedwongen aan de bar hebben moeten ontbijten.

Datum van verblijf: december 2018
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Geachte Heer, Mevrouw,

Tim Evens