3 weken geleden beoordeeld

Vriendelijke ,behulpzame en originele receptie.Mooie kamer en centrale ligging in het centrum.Lekker ontbijt maar veel te weinig ruimte.Een glaasje huiswijn mag meer dan 10 cl bevatten voor 6,50 euro.

Datum van verblijf: december 2018
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Benny,
Bedankt voor je lovende woorden over onze ligging, service, kamers en ontbijt.
We werken niet met maatbekers dus zal het een ongelukkig toeval geweest zijn dat u maar 10 cl kreeg. Onze excuses hiervoor.
Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.
Tim Evens - Sales Manager

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is fantastisch, pal in het historische centrum van Leuven. Een groot pluspunt is de ondergrondse parking van het hotel, aan een scherpe prijs: 20 euro per nacht. De kamer was schoon en gerieflijk met een goed, extra breed bed. Het personeel is vriendelijk.

Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel verse, kwalitatieve producten. Een groot minpunt is echter de beschikbare ruimte: er zijn véél te weinig zitplaatsen voor het aantal kamers, en het buffet is in een erg krap hoekje gedrumd. Bovendien sluit het ontbijtbuffet onverbiddelijk om 10 uur, ook al hebben gasten lang op een tafel moeten wachten. Prijs-kwaliteit een goed hotel.

Datum van verblijf: december 2018
TimE2058, Sales manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Tim Evens - Sales Manager

Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Prima locatie, midden in het centrum en goed bereikbaar. Hotel en de kamer hadden een prima uitstraling. Helaas was het bed in onze kamer slecht opgemaakt. Ontbijt was slecht georganiseerd, eten was continue op en helaas duurde het lang voordat er werd bijgevuld. Ook was er geen tafeltje meer vrij waardoor we nood gedwongen aan de bar hebben moeten ontbijten.

Geachte Heer, Mevrouw,

Tim Evens

Beoordeeld op 10 december 2018

We zijn 1 nacht gebleven in dit hotel met vier vriendinnen. We hadden twee aparte kamers naast elkaar en het leuke was dat er een tussendeur was en op die manier bij elkaar konden! Het waren zeer ruime kamers, enorm grote kingsizebedden, goeie matrassen, zeer proper, aangename en mooie badkamer met heel fijne inloopdouche!ontbijt was zeer uitgebreid, kwamen veel bijvullen, was wel erg druk maar het personeel deed echt zijn best om iedereen te bedienen aan het buffet. We vonden het een enorme aanrader, ideale ligging dicht bij de Oude Markt! We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: december 2018
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Geachte Heer, Mevrouw,

Beoordeeld op 26 november 2018

Wij vonden alles zeer goed orde: ligging in het centrum, propere kamers, geen lawaai, goed verduisterd, uitgebreid ontbijt (voor elk wat wils), vriendelijk personeel, overdekte parkingplaats. En dan nog eens verminderde prijs owv de flairactie!Enige minpuntje: de ontbijthoek is redelijk 'krap' wanneer het druk is, zowel om een plaats te bemachtigen om te gaan zitten als om te manoeuvreren om eten te nemen.

Datum van verblijf: november 2018
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2018

Geachte Mevrouw,