Beoordeeld op 26 november 2018

Wij vonden alles zeer goed orde: ligging in het centrum, propere kamers, geen lawaai, goed verduisterd, uitgebreid ontbijt (voor elk wat wils), vriendelijk personeel, overdekte parkingplaats. En dan nog eens verminderde prijs owv de flairactie!Enige minpuntje: de ontbijthoek is redelijk 'krap' wanneer het druk is, zowel om een plaats te bemachtigen om te gaan zitten als om te manoeuvreren om eten te nemen.

Datum van verblijf: november 2018
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2018

Geachte Mevrouw,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 26 november 2018

Prima locatie op loopafstand van de gezellige stad Leuven.Groot bed,grote douche en heerlijk ontbijt.Parkeren E 20,- voor de hele dag.Pluspunt dag 2 kan de hele dag de auto blijven staan zonder extra kosten;,)( verbleven 1 nacht)

Geachte Heer, Mevrouw,

Beoordeeld op 19 november 2018

Ondanks de werkzaamheden rond het hotel hebben wij toch een heel prettig verblijf gehad. Vriendelijke medewerkers, goed ontbijt en leuke kamers. Midden in het centrum. parkeren kan in de parkeergarage onder het hotel.

Datum van verblijf: november 2018
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Beste,

Hartelijk bedankt voor deze fijne feedback!
Leuk te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf.

Hopelijk komen jullie nog is terug als de werken gedaan zodat jullie het nieuwe plein kunnen bewonderen.

Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk en modern hotel midden in het centrum van Leuven. Erg makkelijk te bereiken en onder het hotel is er parkeer mogelijkheden. De kamers waren ruim, voorzien van een groot bed, ruimte om je kleren netjes op te hangen en een ruime badkamer.

Datum van verblijf: november 2018
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Beste Linda,

Hartelijk bedankt voor deze leuke feedback!

Hopelijk kunnen we je snel weer verwelkomen.

Ellen

Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij waren met een aantal vriendinnen een weekendje naar Leuven en hadden kamers in het Penta hotel geboekt. Ten eerste verwacht in voor 100 euro pp (200 euro per kamer) een suite en niet een minikamer. De verwarming stond veel te hoog en de minibar was niet gevuld. Parkeren was nog eens 20 euro extra. Ook het ontbijt (20 euro) was geopend tot 10.00 uur s’s ochtends terwijl de uitchecktijd 12.00 is. Om tien uur werd het ontbijbuffet ook direct afgesloten met een gordijn. Ik vond het in ieder opzicht geen gastvriendelijk hotel en hoewel de kamers schoon en modern waren echt niet hun prijs waard.

Datum van verblijf: oktober 2018
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback na uw verblijf in pentahotel Leuven.
De functionerende minibars zijn leeg omdat veel mensen graag iets kopen in de stad om dan koel te houden op de kamer. Op elke verdieping is een maxibar aanwezig met snacks en frisdrank aan 1€ of maximum 2€. Onze bar en keuken zijn 24 uur per dag geopend zodat onze gasten op elk uur van de dag iets kunnen eten of drinken. Onze parking kost 20€ per overnachting en bied je het comfort om snel en veilig te parkeren midden in het autoluw deel van de stad en vervolgens niet te hoeven zeulen met bagage.
Normaalgezien liggen onze prijzen in het weekend toch fors lager dan 200€ en het ontbijt kost altijd 18.00€ pp.
Misschien dat de prijsinfo onderling niet duidelijk werd doorgegeven.
We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf in Leuven en hopen u graag nogmaals te verwelkomen om u te overtuigen van onze prijs/kwaliteitsverhouding.
Tim Evens - Sales Manager