Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.696)
Beoordelingen filteren
1.696 resultaten
Waardering van reizigers
802
682
162
40
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
802
682
162
40
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.696 beoordelingen
3 weken geleden beoordeeld

Ondanks de werkzaamheden rond het hotel hebben wij toch een heel prettig verblijf gehad. Vriendelijke medewerkers, goed ontbijt en leuke kamers. Midden in het centrum. parkeren kan in de parkeergarage onder het hotel.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank simonv752
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste,

Hartelijk bedankt voor deze fijne feedback!
Leuk te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf.

Hopelijk komen jullie nog is terug als de werken gedaan zodat jullie het nieuwe plein kunnen bewonderen.

Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk en modern hotel midden in het centrum van Leuven. Erg makkelijk te bereiken en onder het hotel is er parkeer mogelijkheden. De kamers waren ruim, voorzien van een groot bed, ruimte om je kleren netjes op te hangen en een ruime badkamer.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank U457AOlindas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Beste Linda,

Hartelijk bedankt voor deze leuke feedback!

Hopelijk kunnen we je snel weer verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Ellen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij waren met een aantal vriendinnen een weekendje naar Leuven en hadden kamers in het Penta hotel geboekt. Ten eerste verwacht in voor 100 euro pp (200 euro per kamer) een suite en niet een minikamer. De verwarming stond veel te hoog en de minibar was niet gevuld. Parkeren was nog eens 20 euro extra. Ook het ontbijt (20 euro) was geopend tot 10.00 uur s’s ochtends terwijl de uitchecktijd 12.00 is. Om tien uur werd het ontbijbuffet ook direct afgesloten met een gordijn. Ik vond het in ieder opzicht geen gastvriendelijk hotel en hoewel de kamers schoon en modern waren echt niet hun prijs waard.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank mjlamotte
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback na uw verblijf in pentahotel Leuven.
De functionerende minibars zijn leeg omdat veel mensen graag iets kopen in de stad om dan koel te houden op de kamer. Op elke verdieping is een maxibar aanwezig met snacks en frisdrank aan 1€ of maximum 2€. Onze bar en keuken zijn 24 uur per dag geopend zodat onze gasten op elk uur van de dag iets kunnen eten of drinken. Onze parking kost 20€ per overnachting en bied je het comfort om snel en veilig te parkeren midden in het autoluw deel van de stad en vervolgens niet te hoeven zeulen met bagage.
Normaalgezien liggen onze prijzen in het weekend toch fors lager dan 200€ en het ontbijt kost altijd 18.00€ pp.
Misschien dat de prijsinfo onderling niet duidelijk werd doorgegeven.
We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf in Leuven en hopen u graag nogmaals te verwelkomen om u te overtuigen van onze prijs/kwaliteitsverhouding.
Met vriendelijke groeten,
Tim Evens - Sales Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2018

Prima hotel met een relaxte sfeer. Goede bedden en een uitstekend en uitgebreid ontbijt. Kamers zijn niet al te groot maar toch comfortabel genoeg. En dat midden in het mooie centrum van leuven. Mooi!

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 365fransv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EllenM2861, sales admin van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Beste,

Hartelijk bedankt voor deze leuke feedback!
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van de onze bedden en ons ontbijtbuffet.

Leuk ook om te horen dat jullie hebben genoten van de stad Leuven!

Met vriendelijke groeten,
Ellen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 oktober 2018

Enige opmerking mbt hygiëne bij het ontbijt moeten de hotelgasten het brood zelf snijden.2x ervaren dat er geen servetten aanwezig was om op het brood te leggen bij het snijden.De een streek door zijn haren de ander zat met zijn vinger in zijn oor en gingen toen het brood snijden. Ik vond dit erg onhygiënisch en vies.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank lboerm523784
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TimE2058, Sales Manager van pentahotel Leuven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Leo,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om constructieve feedback te mogen ontvangen.
Uw reactie stimuleert ons om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
De servetten zijn nu nog zichtbaarder aanwezig in onze ontbijtruimte.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.
Met vriendelijke groeten,
Tim Evens - Sales Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken