We ondersteunen de volgende browsers:
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

“Met Groupon naar Leuven” 3 van 5 sterren
Beoordeling van Thai House

Thai House
Geclassificeerd als nr.156 van 379 Restaurants in Leuven
Keukens: Aziatisch, Thais
Geschikt voor: Dineren met beperkt budget, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen, Zitplaatsen, Serveert alcohol, Afhalen, Bedienend personeel
Herentals, België
78 beoordelingen
38 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 36 nuttige stemmen
“Met Groupon naar Leuven”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 23 januari 2013

Om 18 uur gereserveerd na het shoppen met een Grouponbon (3 gangen)! De keuze werd op een gele post-it onder onze neus gelegd.
3 kwartier gewacht op, wat we dachten, onze soep, maar die kwam niet. Het voorgerecht, 4 miniloepia's werd eerst geserveerd. Uitleg van de dienster op slippers: we dachten dat jullie de soep al hadden gekregen.... Dan maar de soep NA het voorgerecht: soep was heeeeeeeeel lekker!
Hoofdgerecht liet niet zo lang op zich wachten en was heerlijk: gefrituurde visfilets met witte rijst en een heerlijk Thaïs sausje met rode peper en citroengras en kokosmelk ofwel rundvlees met witte rijst en groene peper en pikant Thaïs sausje.

• Bezocht Januari, 2013

62 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 25 nuttige stemmen
“tof restaurant”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 28 september 2012

leuke plaats om is te gaan eten , de bediening is vriendelijk en de schotels zijn goed en schappelijk van prijs , en de service is snel . binne is het gezellig zekers is gaan eten als je in leuven bent er is ook één thaise winkel naast het restaurant .

• Bezocht September, 2012
      Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren
      Service
Keerbergen
7 beoordelingen
6 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Een vaste waarde in Leuven”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 20 augustus 2012

Heel lekkere gerechten. Zeer redelijke prijzen. Supersnelle bediening (soms tè snel) en vlot aangevulde rijst. Daarvoor moet je eerst de dienster te pakken krijgen, wat niet evident is met de opstelling van de tafels in een cirkel.

Bezocht Maart, 2012

Reizigers die Thai House bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Kessel-Lo, Leuven

Leuven, Vlaams-Brabant

In Thai House geweest? Deel je ervaringen!