“Het gezelligste in de muntstraat”
Beoordeling van Koutoubiya

Koutoubiya
Geclassificeerd als nr. 57 van 464 Restaurants in Leuven
Keukens: Marokkaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Ondanks dat er vandaag een begrafenis plaatsvond ,waar bijna al het personeel naartoe was,was het heel gezellig,vlotte bediening,heel vriendelijk.
We namen beidde tajzin.vis en kip:heel lekker gekruid.
Dessert :koffie met plaatselijke koekjes: lekker als afsluiter.
Tip: neem geen Marokkaanse wijn. Proeft teveel porto.
Komen zeker terug
Ook de muziek past volledig in het plaztje

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke combinaties en meer dan voldoende per gang. Vooral de soep viel positief op. Vriendelijke bediening en aangenaam kader.

26 maart 2018 beoordeeld

Veelbelovend aangekleed, gezellig ... maar kwam teleurgesteld buiten.
Ik zag een paella staan bij couscous, dus ik dacht dat lijkt me wel eens lets anders ..
een paella morroccan style, maar kwam ik ff bedrogen uit.
Ik kreeg gewoon een rijst paella, met diepvries gamba's, ... er was geen enkele marokkaanse toets. En dan nog 25 euro!
Ze gaven toe dat het een fout was op de kaart, maar kwamen me niet tegemoet door iets gratis te geven ofzo. Grove fout als je het mij vraagt.
Mijn vrouw had echter wél een lekkere schotel (kwartel in tagine). Lekker, echter zonder groenten ... alleen vergezeld van brood????
Helemaal zijn geld niet waard!

Abdelhak S, Propriétaire van Koutoubiya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Beste,
Voor de tagline kwartel staat duidelijk op de kart al de ingrediënt en wordt al 18 jaar zo geserveerd nog noit klacht over gehad het staat duidelijk op de kart dat tagline word geserveerd met brood voor de paela sory dat een misverstand was en het was u smaak niet voor de gamba’s al de restaurant in België gebruiken diepvries gamba’s toch waren 13/15 gamba’s zeewater als u nog wil komen zal ik mijn beste doen om goed te maken
Mvg

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant, wat te veel geld vraagt voor de maaltijden en drankjes die ze serveren.
De smaak was prima, echter kreeg je een kleine hoeveelheid. (2 kleine deegrolletjes met lamsvlees voor 20€) wil je het hoofdgerecht als een volwaardiggerecht hebben, moet je het zelf aanvullen met bijgerechten die ook flink aan de prijs zijn.
De bediening is snel en vriendelijk. Feedback word al snel afgedaan met ik ben niet de baas om te vervolgen met een discussie.
Al met al geen aanrader noch om terug te komen.

Achteraf waren we liever naar het tapas restaurant pronto gegaan. Heerlijk eten en betaalbaar!

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koutoubiya, is een vriend.
Heerlijke Marokkaanse keuken.
Tajine’s zijn er heerlijk, alsook hun brick......
Het ontdekken waard...

Reizigers die Koutoubiya bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Koutoubiya geweest? Deel je ervaringen!