“Hawaiian poke bowl”
Beoordeling van Hawaiian Poke Bowl - Leuven

Hawaiian Poke Bowl - Leuven
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 155 van 521 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Hawaiian Poké Bowl - Your Healthy Pleasure Gezond, Kraakvers en Delicious gaan wél samen. Dat bewijzen we elke keer opnieuw. Gedaan met droge slaatjes of een sushi-lunch waarvoor je veel te veel betaalt. Hawaiian Poké Bowl is dé revolutie in healthy food door het combineren van dagverse ingrediënten met een restaurantervaring in een gezellig tropisch interieur. Iedereen voelt zich er tegelijk thuis en op vakantie, van student tot zakenman. Geniet van onze verrassend gecombineerde House Favourites, of stel je eigen Poké Bowl samen hoe je maar wil. En geen zorgen, elke Hawaiian Poké Bowl ervaring is geen Guilty, maar wel een Healthy Pleasure!
4 weken geleden beoordeeld

Super gezellige zaak , bediening was top en zeer snel! Eten was gewoon heerlijk en alles smaakte vers dit word mijn nieuwe verslaving!

4 weken geleden beoordeeld

Goede service en heerlijk eten!
Heb er van genoten, volgende keer kom ik langs met heel de familie haha

4 weken geleden beoordeeld

Had al van een paar vrienden gehoord dat ze langsgegaan waren in hawaiian poke bowl en ze waren versteld dat ik het nog niet had geprobeerd, ik ben er gisteren gaan eten en ik moet zeggen dat het me aangenaam verrast heeft. Ik kon mijn eigen gezonde bowl samenstellen en het was super lekker. De sfeer was goed en het personeel was super vriendelijk!

31 augustus 2019 beoordeeld

Wat een leuke ontdekking! Vaste poké bowls, of zelf samengestelde poké bowls met veel keuze. Lekker en gezonde lunch of diner. 9,80 € voor een medium bowl waar we genoeg mee gegeten hadden! Ideaal ook voor mensen die er een koolhydraatarme levensstijl op na houden (zoals mezelf dus ). Wel jammer dat de meisjes maar met 2 staan! Ze hadden geen tijd om de tafels af te ruimen en de zaak netjes te houden.
Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Wij zijn hier al drie keer geweest. De portiegroote hangt een beetje van de persoon af die aan het opscheppen is. Allessinds zeer goeie prijs, 9.5 voor een medium bowl dat toch wel nog steeds een grote kom is. Aan de large bowl heb ik me nog niet durven wagen :) Zeer ruime keuze uit toppings.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Hawaiian Poke Bowl - Leuven bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Hawaiian Poke Bowl - Leuven geweest? Deel je ervaringen!