Google
vanaf US$ 27,23
vanaf US$ 30,78
vanaf US$ 30,78
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch en leerzame tocht door Leuven gemaakt. Helemaal aangepast op onze interesses. Bedankt voor de leuke middag.

Beoordeeld op 3 januari 2020

Op 30 december hadden wij ons ingeschreven voor de "kerst' Coole Streetart fietstour. Naast ons was er 1 ander stel, dus idaal: een kleine groepje. Het is echt ongelofelijk hoeveel streetart er in Leuven is! Ik vond achteraf een website met een overzicht (zoek op 'leuven' en'streetartcities'), maar natuurlijk kan je bij lange na niet alles bekijken. Onze gids toonde alle mooie kunstwerken en wist veel achtergrond informatie en kende de stad op zijn duimpje. Daarnaast had hij alle tijd, waardoor de tour behoorlijk uitliep, maar dat vonden wij niet erg ;-). Een prachtige manier om de stad op een andere manier te bekijken! Zeker doen!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Een leuke fietstocht gehad in Leuven door Gids Willie. Een charmante man die de stad op zijn broekzak kent. Hij weet een leuke combi te brengen tussen de geschiedenis en een stukje humor. Na de fietstocht troffen we hem nog in het café. Hier ging de “tour” gewoon verder. Wij hebben genoten.

Klein nadeel, de groep was wel erg groot.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 11 november 2019

Willy, onze gids heeft ons voortreffelijk rondgeleid door spde stad Leuven.
Mede door het november zonnetje was het een erg leuke tocht

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtige city tour Brussel gedaan met onze gids Robin. Mooie locaties bezocht met interessante uitleg. Een regenbuitje mocht de pret niet drukken, want voor regenjassen was gezorgt voor iedereen. Het gaat wel flink heuvel op in Brussel maar met deze fietsen geen enkel probleem. Echt een aanrader om te doen.

Datum van activiteit: augustus 2019