Google
vanaf US$ 26,46
vanaf US$ 29,91
vanaf US$ 29,91
Beoordeeld op 11 november 2019

Willy, onze gids heeft ons voortreffelijk rondgeleid door spde stad Leuven.
Mede door het november zonnetje was het een erg leuke tocht

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtige city tour Brussel gedaan met onze gids Robin. Mooie locaties bezocht met interessante uitleg. Een regenbuitje mocht de pret niet drukken, want voor regenjassen was gezorgt voor iedereen. Het gaat wel flink heuvel op in Brussel maar met deze fietsen geen enkel probleem. Echt een aanrader om te doen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 15 april 2019

Robin heeft ons een prachtige rondleiding gegeven door Brussel. We waren met 4 volwassenen, 2 pubers en 2 kinderen van 9 & 10 jaar. Zelfs de pubers en de jongere kids hebben er van genoten (niet altijd evident ;-)! Voor herhaling vatbaar in andere steden!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit moet je doen aan het begin van je Leuventrip. Robin is een zeer deskundige gids die boeiend weet te vertellen en een groep fietsers in rap tempo de belangrijkste bekende en onbekende bezienswaardigheden van Leuven laat zien. De fietsen zijn goed en de prijs is redelijk.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 23 september 2018

Onze groep van 12 personen heeft een prachtige dag gehad met Robin als onze gids. Hij liet ons oud en nieuw Leuven zien, en heeft ons een heel fijne dag bezorgd, mede door zijn voorstellen over de invulling van de dag waarbij wij ons lieten leiden door zijn ervaringen. Wij hebben heel erg genoten en kunnen het een ieder aanraden. Tevens hebben wij met hem nog een fietstocht van 30 km in de omgeving van Leuven gemaakt. Het was natuurlijk meegenomen dat we prachtig weer hadden en Leuven is echt geweldig om de dag af te sluiten met een etentje in het centrum van deze heel oude stad.

Datum van activiteit: september 2018