“Nieuwe favoriet van leuven!”
Beoordeling van Gastrobar Hop

Gastrobar Hop
Geclassificeerd als nr. 104 van 460 Restaurants in Leuven
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de vlotte en vriendelijke ontvangst en bediening tot het dessert was alles perfect! Prijs-kwaliteit een dikke aanrader! Wij komen zeker terug!

20 mei 2018 beoordeeld

Het interieur doet wat "koud" aan maar de gerechten maken dit meer dan goed. Leuk eetconcept met allemaal mooi verzorgde, lichte, lekkere "bites". Een nieuwe aanwinst voor Leuven.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen voor een lunch. T was mooi weer dus we konden op het terras eten. Lunch is een vast menu dat elke week wijzigt. Goede wijn kaart en vooral zeer goede bierkaart met verrassende bieren die je ook aangepast met het gekozen menu kan nemen. Met aperitief, wijnen, dessert en koffie kom je aan nogeveer 50€ per persoon.
Ik kom zeker terug om het avondmenu te proeven!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een 'topervaring'. Heel goed gegeten van het hapje tot het dessert. Eveneens de aangepaste wijnen en het aperitief uit het Heuveland smaakte. Tot snel!

9 mei 2018 beoordeeld

In de florerende Vaartkom is deze zaak een directe meerwaarde.
Heel vriendelijk personeel en leuk ingerichte zaak. Tijdens de warme dagen is er ook een leuk terras (geen zon 's avonds)
De gerechten worden perfect begeleid door kwaliteitsvolle wijnen en een uitgebreid arsenaal aan speciaalbieren.

Voor het diner heb je enkel de keuze uit een menu bestaande uit 2 of 4 bites, een hoofdgerecht en dessert of kaas. Een vernieuwende keuken met seizoensgebonden en verse producten, leuke presentatie en verrassende maar zeer geslaagde combinaties.

Zeker een aanrader.

Reizigers die Gastrobar Hop bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Gastrobar Hop geweest? Deel je ervaringen!