“wel lekkere koffie maar niet meer dan dat...”
Beoordeling van Bar Berlin

Bar Berlin
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Koffie en thee in Leuven
30 mei 2018 beoordeeld

Door de ambiance verwacht je méér dan alleen maar lekkere koffie. Frappé, matcha, sapjes, artisanale limonades anyone? Ook zeer zeer beperkt aanbod van eten. Verder leuk ingericht. Bediening was ok. Met kinderen zou ik er niet komen, want daar zijn ze niet op ingesteld.

26 mei 2018 beoordeeld

Regelmatige bezoeker van deze koffie-bar. Ruime keuze aan koffie en thee-bereidingen. Minpunten is dat ze niet verschillende koffie-soorten hebben ( of althans niet afficheren of vermelden op de 'menu'-kaart).
Voorts super vriendelijke staf,

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt een beetje in een uithoek van het centrum. Toch is deze bar meer dan een bezoekje waard. Het Leuvens publiek en ik blijken Bar Berlin wel te smaken. Je vind hier dagelijks een mooie mix van hipsters met laptops tot de ouderen die komen genieten van een tasje koffie. De combinatie vintage en strakheid zorgt voor een heel huiselijk gevoel. Hierdoor voel ik mezelf heel welkom en zou ik hier uren kunnen vertoeven. Dat kan bijvoorbeeld op woensdag want dan is de bar langer open. Bar Berlin noemt zichzelf een 'gewone' bar met de nadruk op koffie. Omdat de uitbaters naast koffie ook nog sterke drank aanbieden, willen ze zich niet profileren als koffiebar. Al heeft Bar Berlin er toch wel heel veel van weg ! De koffies zijn gewoon overheerlijk.

22 december 2017 beoordeeld

Zeer gezellige koffiebar, waar de eigenaars ook enorm vriendelijk zijn! De chocomelk is hier met echt Belgische chocolade en is dus zeker een aanrader!

8 november 2017 beoordeeld

Zeker een aanrader! In eerste plaats al een enorm gezellige plek om te vertoeven. Het interieur is top. Bediening is erg vriendelijk en de koffie is zeer lekker! Hier komen we zeker nog eens terug!

Reizigers die Bar Berlin bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Bar Berlin geweest? Deel je ervaringen!