“Toppertje! Place to be...”
Beoordeling van Bar Berlin

Bar Berlin
Geclassificeerd als nr. 6 van 15 Koffie en thee in Leuven
8 november 2017 beoordeeld

Zeker een aanrader! In eerste plaats al een enorm gezellige plek om te vertoeven. Het interieur is top. Bediening is erg vriendelijk en de koffie is zeer lekker! Hier komen we zeker nog eens terug!

23 mei 2017 beoordeeld

Het is er zeer aangenaam vertoeven in een jonge en jeugdige sfeer.
Maar ook mensen op leeftijd voelen zich thuis.
De lekkerste koffie in vele variëteiten wordt gesrveerd door de jonge, toffe en heel vriendelijke uitbaters.
Ook de andere drankjes zijn lekker en zeer verzorg.
De huisgebakken brownies zijn ook aanraders.
De inrichting en het meubilair zijn apart, maar heel verrassend.
The place to be voor koffieliefhbbers.
Het is wel even van de toeristische attracties, maar het is de wandeling meer dan waard en je bent er nooit alleen.
Het is een zeer populair etablissement.

23 maart 2017 beoordeeld

Wij kwamen hier op een zaterdagochtend en hadden gehoopt hier te kunnen genieten van een lekker ontbijt/brunch.
Echter ontgoocheld naar huis gegaan. Toen wij rond 11u 2 chocoladebroodjes bestellen was er enkel nog een croissant. Oké, dit kan gebeuren, maar wij zaten net in hoek waar wij de oven konden ziet staan. Waarom nam het personeel niet nog gauw het initiatief om de oven terug aan te zetten en al gauw wat koffiekoeken te bakken? Op een zaterdagvoormiddag moeten deze toch nog verkocht kunnen geraken.

Ook verder waren de eetmogelijkheden voor ontbijt/brunch te beperkt. Er stond nog een goede granola met joghurt op de kaart maar daar stopte het ongeveer.
Graag dus een uitbreiding van de kaart en dan kom ik hier misschien terug.

Koffie was lekker, maar vergelijkbaar met andere koffiebars in de buurt.

15 februari 2017 beoordeeld

Een hele mooie en aangename jonge bruisende sfeer wordt gecreëerd met basic (recuperatie)materiaal en dito tafels /stoelen en zetels. Samen met de goede muziek op de achtergrond is dit echt een afspraak plek voor een babbel of om er te werken.

13 februari 2017 beoordeeld

De eerste keer in Bar Berlin. Gezellige ruime koffiebar. Ookal was het er druk, toch gaf het geen besloten gevoel.
Vriendelijk en behulpzaam personeel die met een bloemetje m'n Chai Latte wisten op te vrolijken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Bar Berlin bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Bar Berlin geweest? Deel je ervaringen!