“Een zeer verwelkomende uitbaatster”
Beoordeling van Bar Louis

Bar Louis
Geclassificeerd als nr. 97 van 460 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

...met oog voor de klant en de zaak. De zaak wordt pico bello gerund. De keuken blijft voor verrassende combinaties en gerechten zorgen. Ook de standaardkaart met bv een selfmade fishburger blijft een aanrader. Het kaasbordje als dessert is een voltreffer ( Elsen ?) en is een ruime portie . Perfect als afsluiter voor 2 dames.

5 mei 2018 beoordeeld

Ik koos als aperitief voor een Gin Tonic en Nachos met cheddar. Drinks zijn van heel goede kwaliteit en met nauwkeurigheid gemaakt (je betaald hier dan ook de prijs voor).
Als hoofdgerecht ging ik voor de bekende Louis burger maar deze wist mij niet echt te overtreffen in verwachtingen.
Het is een hip en trendy concept dat in Leuven zeker bekend is en aanslaat. Iets meer oog voor detail zou mogen voor deze prijs.
Gastvrijheid is niets op aan te merken, gastvrouw is heel vriendelijk!

3 mei 2018 beoordeeld

Gestart op het gezellige terras op de Grote Markt, nadien binnen gegeten. Reserveren noodzakelijk! Lekker gegeten en gedronken, wel vrij duur... Hele lekkere rosé (€6).
Vriendelijke bediening.

5 april 2018 beoordeeld

Wij hebben hier enkel iets gedronken maar de menu sprak ons zeker ook aan!
Wat ik hier fantastisch vind zijn de verse thee'en. Echt geweldig en lekker!

14 maart 2018 beoordeeld

Al even terug in Leuven, al verschillende malen gaan eten & de kaart is er op vooruit gegaan: alle gerechtjes van hoog niveau, smaakvol & je kan eigenlijk geen slechte keuze maken. Gezellige zaak & vriendelijke bediening. Wel niet goedkoop.

Reizigers die Bar Louis bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Bar Louis geweest? Deel je ervaringen!