“super terras”

Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

in de zomer kom ik hier regelmatig
steeds lekker eten en lekkere mojito!

alleen jammer dat het zaal personeel zo snel verandert
steeds ik er kom ik er anders personeel?

15 mei 2018 beoordeeld

Vandaag met mijn ma suggestiemenu gegeten. Heel lekker en verfijnde maaltijd. Voorgerechtt met asperges en mergpijp was superlekker. In de soep moest je niet zoeken naar de asperges want die waren rijkelijk aanwezig. En het hoofdgerecht, ik het vlees en mijn ma de vis, man man man allebei zo lekker. Dessert hebben we aan ons laten voorbijgaan want we konden geen pap meer,zeggen. En ja, mooie, vlotte en vriendelijke bediening. Kortom ga zeker bij goed weer nog eens terug.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige avond gehad. Lekker gegeten en vlot en vriendelijk bediend, ondanks het volle huis. Met het mooie weer op het mooie binnenterras. Gezelligheid troef. Mooie porties voor de juiste prijs.

27 maart 2018 beoordeeld

Sinds het prille begin al tig keer 't Zonneken bezocht en nog nooit teleurgesteld geweest. Integendeel. Ik word nog steeds verrast door de immer uitstekende kwaliteit, versheid en smaak van de gerechten.
In het weekend bakje vol en ook midden in de week kan het er dikwijls heel druk zijn. Het superlekker eten in combinatie met de vlotte, vriendelijke en correcte bediening (ook voor groepen!) en het uiterst gezellige terras waar het altijd een beetje vakantie is, maakt van deze brasserie dan ook een topper in St. Niklaas die naar mijn mening zijn gelijke niet kent.

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Zelden zo n lekker slaatje gegeten. Bediening was ook erg aangenaam. Snelle service.
Enig minpuntje is dat het enorm rumoerig is omdat het er steeds helemaal vol zit. Rustig praten zit er niet echt in. Boven is het iets minder lawaaierig dan beneden .

Reizigers die 't Zonneken bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In 't Zonneken geweest? Deel je ervaringen!