“Niet langer onbekend en onbemind”
Beoordeling van 't Korennaer

't Korennaer
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Dessert in Sint-Niklaas
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Via Dining with the Stars gereserveerd in 't Korennaer, wat we totaal niet kenden. Heel gemoedelijke sfeer, heel lekker eten, vlotte bediening en zeker gelet op het feit dat de equipe niet voltallig was. We vernamen dit pas achteraf, maar hebben daar helemaal niks van gemerkt. Bij het wijnarrangement zaten verrassende smaken, goede keuze.
De open keuken liet ons zien hoe ongedwongen de keukenequipe met elkaar omging. Chef kok komt je verwelkomen en serveert sommige gerechten. Top !!

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

De gerechten waren mooi gepresenteerd en uiterst lekker, verrassend mooi en gezellig kader, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verzorgd en lekker gegeten. Flexibel om te reserveren. Flexibel in het aanpassen van het menu. Enthousiaste bediening.
Een tweede bezoek waard

Datum van bezoek: juni 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een toprestaurant met een vriendelijke bediening. Chef streeft naar perfectie en ademt gewoon keukenplezier.

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant in het waasland zo moesten er meerdere komen , hoed af voor de uitbaters die elke dag paraat staan

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 't Korennaer bekeken, bekeken ook

Belsele, Oost-Vlaanderen

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In 't Korennaer geweest? Deel je ervaringen!