“lekker diner gegeten”

Geclassificeerd als nr. 20 van 123 Restaurants in Sint-Niklaas
Keukens: Belgisch, Frans
30 mei 2018 beoordeeld

wat een leuke inrichting
het eten zelf is niet zo heel speciaal
maar wel allemaal heel lekker klaar gemaakt
de gastvrouw was ook aangenaam
doe zo verder
mij zien ze hier nog!

7 april 2018 beoordeeld

Lekker gegeten, snelle bediening, origineel en vriendelijk personeel. Meer moet het niet zijn natuurlijk. We werden - ondanks het feit dat we niet gereserveerd hadden - de keuze aangeboden van enkele tafeltjes. Het was erg druk en we hadden niet zoveel tijd, toch ging het snel. We hoorden ook dat de uitbaatster zich op voorhand dat al aan mensen liet weten dat het iets langer kon duren... Erg goed en pro-actief. Toch ging het snel. We kregen ook een hapje, spontaan en het was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we de lekkere ribbekes - verassend gepresenteerd - en het originele koninginnenhapje. Ook de koffie is mooi geserveerd met én een paaseitje én een lekker zelf gemaakt soesje... Dit is een must als je Sint-Niklaas bezoekt

5 december 2017 beoordeeld

Op het toeval terecht gekomen in deze brasserie. Goede ontvangst en leuk kader.
Mooie kaart waar voor iedereen wat wils opstaat.
Wij kozen voor het vispannetje met tagleatini. Ik moet zeggen dat ik zeer verrast was. Geen hoop saus met wat stukjes vis in, maar stukjes vis met de pasta en groentjes.
Mooi gepresenteerd maar vooral zeer lekker.
Wij komen zeker terug.

7 november 2017 beoordeeld

zeer leuke Brasserie in het centrum van St Niklaas, ,vriendelijke bediening , mooie inrichting, place to B

Bedank 9.001.959
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hebben wij gekozen voor dit restaurant. Wij waren aangenaam verrast door het warme en vriendelijke onthaal, de snelle service en het lekkere eten. De steak met champignonsaus was heerlijk maar de scampi van de chef was een topper! Dit alles aan toch wel heel eerlijke prijzen. Misschien een heel klein minpuntje..... Het restaurant was volgeboekt waardoor er toch redelijk veel lawaai was. De tafeltjes iets verder uit elkaar zetten of enkele wegnemen? In alle geval, ook al was er net iets teveel lawaai, de avond was geslaagd. Wij gaan zeker terug!

Reizigers die Bizzy Beloy bekeken, bekeken ook

Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Bizzy Beloy geweest? Deel je ervaringen!