Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede maaltijd.

Na het viergangenmenu keuzemenu was de honger wel degelijk gestild. De carpaccio was verfijnd, het ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Rafraf53
Aangename ervaringen

Via social deal deze plek leren kennen en heel tevreden over. De prijzen zijn heel correct en je ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld

vanaf US$ 15,87
vanaf US$ 14,74
vanaf US$ 51,02
Beoordeeld op 4 september 2019

vriendelijk ontvangst en een prachtige ligging en heel lekker van het eten een duim voor de kok wij komen zeker terug en vertellen het verder aan vrienden en familie

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019

uitgenodigd door vrienden en 4 gangen menu gegeten
kan niets aanmerken op het eten, verzorgd en vers
service was goed en vriendelijk
zeker voor herhaling vatbaar

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

We zijn via Groupon bij de brasserie terecht gekomen en wat een verwennerij van eten!
Tot in de puntjes verzorgd, heel lekker en vers!
Jammer genoeg geen foto’s van de andere gerechten, maar ze waren in de zelfde lijn als het dessert. Super lekker!!!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

Een mooie zaak met een uitgebreide kaart. Voor elk wat wils en goede keuken.De bediening is vriendelijk en
professioneel.Een adresje om zeker nog eens terug te keren.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 14 mei 2019

We hebben het genoegen gehad om met 4 personen van de keuken van het restaurant De Witte Molen te kunnen genieten. Prima ontvangst en in de loop van de maaltijd verdere aangename bediening ! We kregen bij de onvangst reeds een "amuse" die vrij groot was. De kroketten en de carpaccio als voorgerecht waren beide van prima kwaliteit ! En nadien kregen we een héél lekkere aspergesoep met heel lekker vers brood . Een aanrader !! Als hoofdgerecht was het een ruime portie zalm of lekkere scampi's in een prima saus. De bijgeleverde salade en frieten waren eveneens van prima kwaliteit.Tenslotte nog een dessertenpalet waar je ook U kon tegen zeggen. Prima ervaring ! We hopen van hier nog terug te kunnen komen.

Datum van activiteit: mei 2019