“Interessant”
Beoordeling van Restaurant De Raadkamer

Restaurant De Raadkamer
Geclassificeerd als nr. 142 van 1.018 Restaurants in Gent
Beschrijving: Klein gezellig restaurant aan de achterkant van het oud gerechtsgebouw ,waar kreeft en fijnproevers hun gading kunnen vinden. we werken met verse en seizoensgebonden producten , ook dagelijks lunch te verkrijgen
30 mei 2018 beoordeeld

Toevallig hier binnengegaan en een interessante belevenis meegemaakt.
Lekkere keuken die het gastronomische benadert. Vlotte en korrekte bediening. Zeker een aanrader. Dranken nogal prijzig

Datum van bezoek: mei 2018

25 april 2018 beoordeeld

Een gezellig klein restaurant met een uitstekende keuken. Zeker liefhebbers van kreeft komen hier aan hun trekken. Gerechten worden opgediend met voldoende tijd tussen de gangen zonder het te lang te rekken. Een zaak die zeker aan te raden is.

Datum van bezoek: april 2018
18 maart 2018 beoordeeld

De 1ste keer hier gekomen op aanraden van anderen en ze hadden echt wel gelijk. Bijzonder lekkere keuken op niveau in een toegankelijk kader. De bediening was hartelijk en correct! Wij komen sowieso terug, merci!

Datum van bezoek: maart 2018
28 februari 2018 beoordeeld

Gunstig gelegen in centrum Gent is dit vrij nieuw restaurant een mooie verrijking voor de gastronomische belevenis in Gent. De eigenaar staat in de keuken en zijn vrouw zorgt voor een vlotte bediening . Wij waren er op een donderdagavond en er waren 3 tafels bezet in dit klein maar mooi ingericht restaurant, vlak tegenover het Justipaleis van Gent.
Mooie verzorgde kaart met enkele menusuggesties . Wij waren er zeer tevreden.

Datum van bezoek: februari 2018
23 februari 2018 beoordeeld

Klein en gezellig restaurant , zolang wat mij betreft als je een tafel kunt kiezen aan de ingang , in de kelder eten is wat mij betreft wat minder gezellig. De zaakvoeders verdelen de taken , zij voor het opdienen , en hij in de keuken . Kleine kaart , een marktmenu , wat suggesties die dan ook een paar van de gerechten zijn die op de kaart vermeld zijn . Mooie wijnkeuze .
Nu het eten was uitzonderlijk lekker , verse producten , à la minute klaar gemaakt , de bediening was vriendelijk , kleine opmerkingen zoals de witte wijn per glas op de service tafel zou in een ijsemmer moeten , maar in het algemeen vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Restaurant De Raadkamer bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Raadkamer geweest? Deel je ervaringen!