“Heerlijk genieten op terras”

Alix - Table & Jardin D'Amis
Geclassificeerd als nr. 245 van 1.013 Restaurants in Gent
31 mei 2018 beoordeeld

Een verrassende keuken met veel zuiderse elementen. Het idee van foodsharing is tof!
Wij hebben de lunch gegeten en er was héérlijk!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met enig voorbehoud met onze kadobon naar het ietwat ‘alternatieve’ Alix getrokken. Wat een beetje ‘tricky’ leek werd een echte voltreffer. Zelfs met 2 gerechtjes per persoon, die mijn vrouw en ik uiteraard deelden, hadden we een smakelijke volwaardige maaltijd, uiterst vriendelijk en snel geserveerd. En dan hebben we nog niet eens buiten gezeten in de gezellige, uitnodigende tuin omdat het nog te koud was. Volgende keer, in volle zon, nemen we 3 gerechtjes genot tot ons. Zeker weten...
Met dank aan onze dochter die er ons, zelf ook vol lof, naar toe troonde.
Rem en Ria

28 februari 2018 beoordeeld

Zeer sfeervol restaurant met mooie tuin en lekker eten. Daarbij een zeer attentvolle service, een aanrader

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat ik er was. Leuk concept, vlot, gezellig. Wat op je bord komt, lokte smakelijke reacties uit, van verrassing tot dat smaakt naar meer. Ik kom zeker terug.

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was toevallig in de buurt en stapte dit (voor mij onbekende) restaurantje binnen. Vanop straat lijkt het een herenwoning. Binnenin heerst een gezellige, losse en wat alternatieve sfeer.
Je wordt heel vriendelijk verwelkomd en kunt kiezen tussen een 8-tal gerechtjes waaruit je er 2 (16 €) of 3 kiest. Ik koos voor een lekkere pastinaaksoep met hazelnoten en salie en daarna een licht gebakken stukje zalm. Geen zeer grote porties, ideaal voor een lunch. In afwachting kreeg ik zuurdesembrood met lichte olijfolie en zelfgemaakte pop-corn.
De gerechten worden opgediend in klassiek porselein.
Zelfs met een espresso was ik in een halfuurtje bediend.
Om te herdoen!

Reizigers die Alix - Table & Jardin D'Amis bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Alix - Table & Jardin D'Amis geweest? Deel je ervaringen!