“Hippe soupbar ”
Beoordeling van soep+

soep+
Geclassificeerd als nr. 392 van 1.093 Restaurants in Gent
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe soepbar naast de Krook met terras.
Slaatje met soep voor 13€ per persoon gekozen, dit tweemaal. Kostte 26€. Prijzig kan je zeggen, ja. Maar wel heerlijke soep en supervers slaatje. Vriendelijke bediening en toffe ingerichte zaak.

Datum van bezoek: september 2019

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer ik de belegde broodjes beu ben, wissel ik graag es af met een soep en meeneemsalade van Soep+.
Grote keuze ingrediënten op Zuiderse schalen, zoveel kleur. Knapperig, supervers, breed smakenpallet.
Persoonlijk niet voor elke dag vanwege de prijs, maar es de innerlijke zelf verwennen, mag wel. Zo voelt het toch.

Datum van bezoek: april 2019
24 maart 2019 beoordeeld

Verrassende lunchplek in het centrum va Gent met goede soepen en prima salades, aan de bar te bestellen en in de hoop dat er een zitplek in de zaak is.Klein maar fijn!

Datum van bezoek: maart 2019
21 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn daar al verschilde Keer gepasseerd maar nog niet binnen geweest nu wel
Het was echt lekker wel niet groot maar wel gezellig we gaan er zeker terug ze zijn heel vriendelijk

Datum van bezoek: november 2018
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee broodjes met Gandaham, tomatentapenade en parmesan besteld.
De broodjes waren lekker doch konden wat groter geweest zijn voor de prijs van 6,5€ / stuk

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die soep+ bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In soep+ geweest? Deel je ervaringen!