“Echte aanrader!”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 168 van 1.093 Restaurants in Gent
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een ware aanrader. Zeker de tortellini met Parma en oesterzwam! Hier kan je de heerlijke smaken van Italië proeven in België. Vriendelijke bediening. Wij komen terug!

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld

Al een paar keer gaan eten hier en nooit teleurgesteld. Eerste keer was het even zoeken welke deur nu eigenlijk naar L'incontro ging en welke naar een Portugees restaurant daar rechts naast, onder andere omdat de Italiaan een stuk groter is dan je langs buiten zou denken. De keuze tussen verschillende menu's is ook erg handig. Lekkere pizza's, maar vooral ook veel andere typisch Italiaanse gerechten.

Sommige gerechten, zoals het charcuteriebord, zijn erg simpel, maar de producten zijn goed. Andere gerechten tonen dan weer een stuk meer kookkunst, zoals de tagliolini castel del monte met truffelpasta, die voldoende naar truffel smaakt en dat is vaak anders bij dit soort borden. Ook de ossobuco is om van te smullen.

14 augustus 2019 beoordeeld

Deze week gaan eten in l'incontro en aangenaam verrast. Veel Italiaanse restaurants zien er hetzelfde uit: wat basic stuff met lelijke geruite tafellakens, maar l'incontro heeft een geweldig mooi interieur, een terras op de straat en plaatsjes om te zitten aan het water. Sympathiek personeel, veel keuze op de kaart en goeie wijntjes. Dit is geen pizzeria! Ze hebben wel pizza, maar wij kozen voor lekkere pasta en een heerlijk kalfslapje. Er zijn ook voldoende vegetarische keuzes, al mogen die zeker uitgebreid worden. Een heel degelijke Italiaanse keuken. Raar dat ze hier ook Belgische gerechten aanbieden, dat moet toch echt wel voor cultuurbarbaren zijn!

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het uitnodigende terras een ferme tegenvaller. De bruschetta waren ondermaats... cocktailsaus op een toast met scampi der op. Erna had ik melanzane parmegiana ... aubergines verdronken in smaakloze tomatensaus. Mijn vriendin had escalope maar dat viel ook serieus tegen... nee. Mooi pand maar dat is het ook. Ondermaats en middelmatig. Er zijn veel en veel betere Italiaanse restaurants in Gent. Deze zou ik zeker niet aanraden.

10 juli 2019 beoordeeld

Heel erg van het eten genoten, zoooo lekker champignons bruschetta !!! Tagliatelli met champignons was ook heerlijk maar zongedroogde tomaten was de favoriet niet. Stoort wat, maar ik heb echt van genoten ! Prijs ligt wat hoog, bruschetta kost al 14 euro.. Hoofdgerecht 18 euro, niet veel verschil.. Voorgerecht mocht wat goedkoper zijn.
Service echt top, wij komen zeker nog terug ! Binnenkort al !

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die L'incontro bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen

In L'incontro geweest? Deel je ervaringen!