“Verjaardag Bart”

Du Progres
Geclassificeerd als nr. 13 van 1.093 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Frans, Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Du Progres is een écht familierestaurant. Ondertussen zet reeds de derde generatie van de familie De Baets zich in om zijn cliënteel juist dat ietsje meer voor zijn geld te geven. Het restaurant serveert onvervalste Belgische klassiekers en is beroemd om zijn puree, eerlijke smaken en de onovertroffen prijs-kwaliteitsverhouding. Wij aanvaarden: visa, mastercard, amex, bancontact, sodexocard, Monizze
4 weken geleden beoordeeld

Je wordt hartelijk ontvangen naar je plaats gebracht en de jassen worden netjes aangenomen.
Ruime keuze in de kaart. Al een paar keer geweest en er zijn geen opmerkingen over het eten. Alle genomen gerechten zijn top van hoeveelheid smaak en dressering. Er wordt voldoende aandacht geschonken door de medewerkers, bijschenken van de wijn, navraag van of het smaakt en of alles voldoende is. Een speciale attentie bij een verjaardag maakt het volledig en af.
Vooraf reserveren is aan te raden. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019
Du_Progres, Owner van Du Progres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste M-Alain69,
hartelijk dank om de tijd te nemen ons te beoordelen op trip advisor.
Het is een plezier uw review te lezen en volledig ten verdienste van ons team.
Ik geef dit zeker door aan mijn team en hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals als gast ontvangen.

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kunnen genieten op het terras van een lekkere dagmenu. Vrijdag = visdag en dit was echt goed en voldoende. Een lekkere kipbouillon vooraf.
Aperitief, wijn en koffie maakten de lunch af. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
Du_Progres, Owner van Du Progres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Beste Moniquej748,
het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van onze vrijdaglunch en inderdaad, vrijdag is zoals steeds visdag bij ons.
hopelijk tot een volgende maal.

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze cadooi bon in geleverd het was weer genieten vlotte bediening en zeer lekker van eten meer moet dat niet zijn hè het is een top keuken zeker een aanrader

Beste 302Kristiend,
hartelijk dank voor de mooie review en het maakt ons blij dat u genoten heeft van uw verjaardagscadeau.

24 augustus 2019 beoordeeld

eerst een heerlijke aperitief op het terras, daarna een heel goede steack met schitterende saus! Het was weer genieten!

Bestre Johan288,
het doet ons enorm plezier te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek aan ons terras en als het zonnetje ook van de partij is ..... wat moet een mens meer hebben.
Johan de Baets

17 augustus 2019 beoordeeld

Wij hebben voor het eerst gegeten bij dit restaurant, en wat was het goed ! De service was perfect en de bediening heel erg vriendelijk. Vooraf zonder te moeten vragen al broodjes op tafel en na het inzetten van de drankjes een heerlijke amuse van het huis.
De gerechten waren heerlijk, zeker ook voor de gevraagde prijs. Na inzetten van de gerechten, werd bij iedereen apart de frietjes opgediend, dit is echt een top extra service die het restaurant biedt. Zeer leuke ambiance en sfeer in het restaurant. We komen zeker nog eens terug, kortom voor alles 5 sterren!!

Datum van bezoek: augustus 2019
Du_Progres, Owner van Du Progres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Beste Rieco18,
het doet ons plezier deze mooie review te lezen .
Het is voor ons steeds een hart onder de riem als onze extra service gewaardeerd wordt .
waarvoor onze oprecht dank.

Reizigers die Du Progres bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Du Progres geweest? Deel je ervaringen!