“Service is heel erg slecht!”
Beoordeling van Mosquito Coast

Mosquito Coast
Geclassificeerd als nr. 111 van 941 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
30 september 2020 beoordeeld

Eten is lekker. Jammer dat ze pas na een halfuur komen zeggen dat iets op is en dan 15 min later weer komen zeggen dat iets anders ook op is. Als ze dan eindelijk het eten kwamen brengen waren ze iemand vergeten. Dus weer 20 min langer wachten op het eten. Bovendien waren de scampi’s nog rauw. Ik verlangde heel erg achter het dessert maar opnieuw 30 min later kwamen ze zeggen dat het ook op was.

Datum van bezoek: september 2020

30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, maar ben hier vandaag voor de 5de keer en de service is echt niet hoe het moet zijn. Het eten komt pas na 3uur, dan komen ze zeggen dat er iets niet is en dit is dus echt al meerdere keren voorgevallen. Vandaag terug 1uur lang moeten wachten op een fles plat water en zo waren er nog verschillende situaties.... ik denk niet dat ik nog snel ga terug komen, ondanks dat het eten wel super lekker is.

Datum van bezoek: september 2020
13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ervaring was helaas teleurstellend. Na het reserveren van een gezellig tafeltje voor 2 kregen we een vuile tafel voor vijf personen. We waren niet helemaal op ons gemak omdat de bediening erg opdringerig was en alles wat opjaagde. De porties van de voorgerechten waren klein (guacamole) en de olijfjes leken uit een oud blik te komen. Het eten was lekker maar de presentatie en hoeveelheid waren voor de gevraagde prijs (bijna 20 euro voor een bord) écht niet de moeite. Toen we drinken bestelden hebben we een vuil glas gekregen. Nadat we hier iets op zeiden zijn ze direct een ander glas gaan halen maar dat glas was nog vuiler. Halverwege onze avond moesten we met drank en al verplaatsen naar de benedenverdieping omdat ze het deel waar we zaten wilden sluiten. Over het algemeen waren het allemaal kleine onprofessionele dingen die de gehele ervaring onaangenaam maakten, wat zonde was van het geld gezien het allemaal toch prijzig was.
Geen aanrader helaas.

Datum van bezoek: augustus 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, alleen spijtig dat ik ons tweede drankje heb moeten annuleren; besteld bij het opdienen van onze tapas maar alles was op voor we het kregen.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras, mooi aanbod drank en eten. Iets te lange wachttijden naar mijn zin maar misschien een tijdelijk probleem. Tip: Het terras achteraan is alleszins veel levendiger dan dat vooraan.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Mosquito Coast bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Mosquito Coast geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.