Vandaag geopend: 19:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeker een aanrader

Leuke uitstap om met vrienden of familie te doen. Er waren een aantal uitdagende puzzels, waarvan ... meer lezen

Beoordeeld op 30 december 2018
kianaverschraegen
Antwerpen, België
Top!

Pure fun 🙂, vriendelijke ontvangst! Zeker voor herhaling vatbaar! De volgende kamers zullen zeker ... meer lezen

Beoordeeld op 23 december 2018

vanaf US$ 9,16
vanaf US$ 59,00
vanaf US$ 8,58
Beoordeeld op 5 november 2017

Erg leuk tijdverdrijf. Heel creatief en goed georganiseerd! We hebben er van genoten. Wij komen terug!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 5 november 2017

Goede ontvangst vriendelijk
In het begin nogal van het spel moeilijk om te starten maar vanaf je een tip krijgt
ben je vertrokken
voor ons mocht het nog iets langer duren was gezellig

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Ik heb al een aantal kamers gespeeld en deze is ondermatig op technisch (lampjes die niet goed werken) en (een paar leuke ideeen samen gegooid zonder enige samenhang) puzzelvlak. Ook het ontvangs niet echt warm maar eerder akward. Alsof de persoon niet goed weet wat te doen. Het was niet Zo slecht. Maar er zijn zeker betere.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 21 oktober 2017

Wij waren een klein beetje ontgoocheld wegens onafgewerkt interieur en snoepkamer die eigenlijk ook oorlogsverhaalkamer was. Niettemin was het een leuke ervaring en werden we heel vriendelijk onthaald!!!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Yannick B, Eigenaar van Escape Room Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2017

Beste,

Zou u de eerste zin van de review willen aanpassen, omdat je hiermee een spoiler geeft.

Bedankt!

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Het was niet gemakkelijk als je dit voor de eerste keer doet. We kregen weinig tot geen uitleg en wisten niet wat we juist moesten doen of waar we moesten beginnen.

Datum van activiteit: augustus 2017