“een lekkere lunch op een gezellig terras”
Beoordeling van Faim Fatale

Faim Fatale
Geclassificeerd als nr. 47 van 1.013 Restaurants in Gent
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Prima gekruid en allemaal vers. Tof terras. Zoals steeds ook een vlotte bediening. Conclusie: de zeker betere lunch in Gent centrum.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hert eten waar je een subliem dik en mals stuk op je bord ziet! Aangename combo van smaken in een aangename presentatie gegoten.

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met klanten. Geen aperitief voorgesteld, geen wijnkaart (ober trok zelf een fles open zonder ons te laten kiezen). Eten werd niet benoemd. Wel lekkere gerechten ifv de prijs. Toen ons water en wijn op waren bij het hoofdgerecht heb ik heel veel moeite moeten doen om nieuwe te kunnen bestellen. Tegen dat het eten bijna op was, arriveerde het water, de tweede fles wijn is zelfs nooit gekomen. Dessert en koffie op dezelfde toon, met een behoorlijk bitsige opmerking naar mijn klant toe wanneer ze een koffie longue vroeg.

Conclusie: prijs/ kwaliteit voor het eten ok, wijn minder en service al helemaal niet top. Wie hier geen probleem mee heeft, kan hier lekker eten, maar voor zakenlunch is het een afrader.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het surprisemenu is een leuk concept. We kregen lekkere gerechten en de kok hield rekening met de specifieke keuken voor een zwangere tafelgenoot. Wellicht bestond het menu hierdoor alleen maar uit vis.
Vriendelijke bediening, lekkere aangepaste wijnen.
We waren verbaasd dat er op zo'n goed adres niet meer klanten waren op een vrijdagavond.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan dikwijls met klanten dit is normaal maar erg lekker eten in een mooi stijlvol kader en zeker niet te duur wij gaan altijd graag terug

Reizigers die Faim Fatale bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Faim Fatale geweest? Deel je ervaringen!