andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Home Trietje in Ghent**

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Plakkerig opknappertje”
Beoordeeld op 2 juni 2016 voor een verblijf in Mei, 2016

Het verblijf heeft 2 sterren. Ik weet niet waar dit op is gebaseerd. Ik zou zeggen maximaal 1 ster. Een eenvoudig verblijf is niet erg, maar het huis ruikt niet fris, maar naar vocht, er kunnen geen ramen open, de handgrepen van lades en kastjes plakken. Om een kastje te openen in de keuken moet je een lade optillen. Overal gaten, kieren en scheuren. Om de trap naar boven op te gaan moet je zeer goed ter been zijn en niet al te breed. 's Nachts moet je om naar de WC te gaan datzelfde smalle enge trapje gebruiken want op de slaapverdieping is geen toilet. Ook de ramen in één van de slaapkamers gingen niet open. Ik zou het huis willen omschrijven als: een opknappertje.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Bedden
Minpunten: Het hele huis
Reisgroep: Overige
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
6 jun 2016
Dank u voor uw reactie. Helaas was het weer heel slecht in de periode waarin u was ingecheckt. Misschien was dat de reden waarom de kwaliteit van de binnenlucht wat minder was. Maar, er is een centrale verwarming in het huis. De ramen kunnen gesloten en geopend worden. In het raam van de living is zelfs een verluchtingsrooster aanwezig. We zouden graag instructies geven over dit net zoals wij instructies gaven over hoe de kabel-tv te gebruiken, toen u ons belde om 22 uur 's avonds tijdens uw verblijf

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Gent

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren