“Lekker eten en prachtig uitzicht!”

Di Massimo Ristorante-Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 444 van 943 Restaurants in Gent
28 augustus 2020 beoordeeld

Absolute aanrader als je echt lekker, origineel Italiaans geïnspireerd wil eten. Bonus: erg vriendelijke bediening en helemaal niet duur.

25 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben hier eind juli gegeten en was redelijk tot goed.
Waar ik mij wel aan stoorde is dat blijkbaar de voorraad op was. Lasagne, bij gebrek aan te weinig gehakt werd dit opgevuld met ham !. Pizza met rucola kwam zonder rucola en andere ingrediënten. Hierover gereclameerd en kreeg ik er toen sla overheen. Spaghetti Carbonara, een deel van de spaghetti werd aangevuld me fettuccine. Op zich is dit niet erg en heb er begrip voor dat men nog iets probeert te verdienen in deze Corona tijd , maar vertel het je gast en geeft hem een compensatie . Niet goedkoop, maar wel een mooie locatie .

Datum van bezoek: juli 2020
24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten gisterenavond met 6 personen bij ‘Di Massimo’ vanwege mijn verjaardag. We hebben het enorm naar ons zin gehad. De pizza carpaccio en de pizza Parma zijn er heerlijk, evenals de lasagne,enz... Een wijziging van ingrediënten is voor de kok geen enkel probleem en de bediening is er ook prima. Ook de nagerechten waren heerlijk, vooral de Tiramisu. Het was een gezellige avond. We komen zeker nog eens terug!

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier gewoonlijk zo’n 4 keer samen met een groepje hartsvriendinnen. Wij wonen zowat verspreid in de provincie en dit blijft voor ons een centraal punt.
Steeds vriendelijke bediening, lekker en verzorgde keuken in hartje Gent met een magnifieke uitzicht op de Leie.
Ja, een adresje om zeker eens uit te proberen als je in Gent bent!

Massimo, bedankt voor de lekkere grappa!
Caio.

20 augustus 2020 beoordeeld

Pizza's gegeten, mooie omgeving, leuke sfeer, lekker pizza's en uitstekende wijn. Het was knetterdruk maar de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug!

Reizigers die Di Massimo Ristorante-Pizzeria bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Di Massimo Ristorante-Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!